Allmaailm

3. päev on pühapäev

Posted in Ayr by fallenboy on 28. sept. 2008

Currently playing in iTunes: Be Myself Again by Donna Summer

28. september 2008, Ayr, Queensland, Austraalia

Oleme töö stand-by listis liikunud natuke üles poole, päris keskel veel ei ole, aga asi seegi. Eestlane, kes saabus siia 3 päeva varem, kui meie, oli täna esimest päeva tööl — korjas tsillisid.

Kohutavalt igav on jätkuvalt — tasuta netti sex shopi ees mul kinni püüda ei õnnestunud, seega jääb Fraseri piltide uploading sellesse aega, kui palka saan. Nett pidi siin oleme megaaeglane ja enda arvutit vist kasutada ei saa — jama.

Kui Bundabergis oli veel vähemalt kaubanduskeskus, kus jõlkuda jne, siis siin selliseid asju siin ei ole — peatänaval on pisikesed poekesed ja see on ka kõik. Coles on siin vähemalt suurim, mida ma näinud olen. Aga K-Marti ei ole. Vähemalt on siin kino, kus backpackerid saavad natuke alla 10 dollari filmi vaadata — seegi asi.

Kahju, et mul Last.fm-ei ole, muidu te näeksite, mitu(sada) korda olen ma Donna Summeri “Be Myself Again”-i kuulanud. Eriti meeldib mulle selle laulu bridge — “Sometimes I wanna…” Grrrr.

Nii igav, et hakka või raamatut kirjutama.

Täna lapsega arutasime, et me oleme liikunud Sydneyst peaaegu, et Cairnsi ja loodus pole üldse muutunud — igal pool on halli tüvega puud, iibised kondavad ringi ja peale päikeseoojangut ronivad varblasetaolised linnud madalate puude võrasse ja säutsuvad nagu meeletud. Same shit all around! Mis muidgi on väga kummaline, sest euroopas muutub 1600 kilomeetriga ikka väga tugevalt loodus — kujutage ette reisi Eestist Itaaliasse!

Meie tuppa tuli juurde 1 iiri kutt, kes ronis saabastega voodisse valge lina peale — viimasel ajal olen meelde tuletanud, mida ütles minu iirimaalt pärit programmeerimisõpetajad — iiri mehed on eelajaloolised. Jah, on küll. Aga me pole enda toa omadega üldse rääkinud — mitte et ma puudust tunneks või midagi.

Lisa kommentaar