Allmaailm

Viiruk ja unenägude püüdja

Posted in Spirituaalsus by fallenboy on 26. Mar 2010

♪ Hetkel mängib iTunesis: Dru Hill – Below Zero

Paar nädalat tagasi juhtus imeline asi — minu sõbranna kannatas õudusunenägude käes, seega ei saanud ta ennast energiat täis laadida (kui inimene magab, laeb ta endasse kosmilist energiat). Ravisin siis ta terveks. Või õigemini — parandasin olukorra. Nimelt üks võimalus, miks inimene ei saa magada, näeb õudusunenägusid või külastavad teda lausa luupainajad, seisneb pahades vaimudes, st pahas energias, mis kuidagi on leidnud oma tee piinatu juurde. Ärge küsige, mis moodi see kõik töötab, sest ma ei ole nii palju asju veel endale selgeks teinud. Aga mis võib aidata sellisel juhul? Tuli. Tulel, nagu ka (voolaval) veel on puhastav toime. Kõige lihtsam ja ka parem viis enda ümbruse pahast energiast puhastamiseks on viiruk, sest viiruki puhul ei ole otsest leeki. Lahtine leek puhastab ruumi kõigest, kaasa arvatud ka heast energiast. Aga viiruk ajab ära paha energia. Seetõttu kasutatakse teda ka pühakodades.

Pahade unenägude vastu aitab ka igas hästivarustatud kaupluses müügil olev unenägude püüdja (aga ise tehtud on hästi tehtud). Nimelt jäävad inimest ärritavad unenäod nööridesse kinni, meeldivad seevastu pääsevad neist läbi. Unenägude püüdja peaks rippuma voodi peatsis.

Life slash Dreams by zach.stahl

Life slash Dreams by zach.stahl. Flickr

Niiet kui magamisega pahad lood — põletage toas viirukit ja kui unenöod on pahad, tehke unenägude püüdja.

Kui viiruki lõhn ei meeldi või mõni muud häda — otsige vabandusi ja kujutage ette et olete erilised. Ja kannatage.

Palun mulle mitte mingeid küsimusi esitada, ma olen alles amatöör ja ei ole kõiki seoseid veel maailma asjade vahel näinud/kogenud. Aga ma loodan, et 5 aasta pärast*, kui ma metsas üksida elan, saan ma maailma asjadest ka paremini aru😉

********************
😉

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. jondu said, on 26. Mar 2010 at 16:52

    Totu, sa ei saa maailma asjadest paremini aru kui sa metsas ennast maailmast ära sulged:) Maailmast saab paremini aru ikka lugedes, kuulates, vaadates, uurides ja arutades:)
    Yksi metsast jõuad sa ainult oma fantaasiamaailma:)

    • fallenboy said, on 26. Mar 2010 at 17:59

      ei, ega ma metsa siis ennast pagendusse aja. Lihtsalt metsas ma ei pea muretsema selliste asjade pärast nagu hetkel, vaid saan lugeda-kuulata-jälgida-vaadelda täpselt niipalju, kui hing ihaldab🙂


Lisa kommentaar

