Allmaailm

Nädal hiljem

Posted in Sellised lood by fallenboy on 15. Feb 2010

♪ Hetkel mängib iTunesis: Dru Hill – Love MD

15. veebruar 2010 Tallinn, Eesti

Snow crystals on spruce branch

Lumekristallid

Vastupidiselt karjeristide valjult väljahõigatud arvamusele on elu maal täieti võimalik. Peale pea, et nädalast maal redutamist võin ma seda kinnitada. Varem, kui mu enda maailmavaade oli tugevalt proportisoonist väljas, karjäärihimuruse poole, kinnitasin ka ise, et ühe normaalse inimese koht on linnas. Nüüd, kui ma olen zukiinivagudevahel ohtralt maailma üle juurelnud ja (enda arvates) enda elu tasakaalu välja arvutanud, kuulanud ennast ja vaadanud enda sisse, leian, et asjad ei ole ikka päris nii, nagu kapitalistlik ühiskond ning sellest reziimist nakatunud meile ette dikteerivad. Ma olen edasi arenenud ja ma loodan, et minu hetkearvamus on välja kujunenud minu läbielamistest, ammutatud kogemustest ja järeldustest, mida olen teinud minevikus enda olukordade analüüsimistest.

Nagu paljud teist teavad, oli minu tagasitulek Eestisse seaotud muuhulgas ka sellega, et eesmärk, miks minu tee mind Austraaliasse viis, sai täidetud — piisavalt vaba ja rahulikku aega karjeristidest ja kitsarinnalisest ühiskonnast eemal aitasid mul paljudest asjadest aru saada. Esmajärjekorras jõudsin ma arusaamale, mida ma tahan (järgmiseks?) ja mis on minu jaoks oluline. Muidugi, kõik need vastused olid minu sees juba varem, aga et neid leida, pidin ma minema kusagile, kus mul lubatakse enda sisse vaadata ja kus minu kõrvu ei kisata soove, mis ei ole minu enda omad.

Ma tunnen, et ma olen jõudnud järgmisele astmele! Igav selle juures on see, et ma pean jälle minema tagasi enda vana raja peale, aga see on vajalik, et ma saaksin ühel hetkel rajalt maha keerata.

Teretulemast uue alguse teele, imejad!

Snowy forest

Lumi

Lisa kommentaar

