Allmaailm

Sydney, sushi & sashimi

Posted in Sydney by fallenboy on 26. Jan 2010

♪ Hetkel mängib iTunesis: Omarion – I Think My Girl Is Bi

26.01.2010 Sydney, New South Wales, Austraalia

Nagu silmad seletavad, siis olen ma jätkuvalt Sydneys. Põhjuseid selleks on mitmeid, sama palju kui põhjuseid, miks siin mitte olla…

Põhipõhjus, miks ma siin olen, on Sydney — ilus ja tore, vahva linn. Mitte vähemtähtis põhjus on ka see, et Laps sattus haiglasse. Kõikide tõsiselt mõeldud tervitused on igati teretulnud! Saatke positiivset energiat! Kõigile siiski teadmiseks, et tänaseks päevaks ei ole ta veel haiglast küll väljunud, kui tal läheb väga hästi ja kõik on olukorda arvestades väga hea.

Täna on Austraalia päev, mis on vist analoogne meie maal riigiks nimetatava institutsiooni sünnipäevaga. Palju õnne Austraalia! Mitte, et see mulle väga korda läheks…

Tööd otsin. Tundub, et mulle siiski ise pakkuma seda ei tulda, seega pean oma sitamajale kargud alla lükkama ja linna peale CV-sid jagama minema. Teen seda homme (samat juttu rääkisin ka 2 nädalat tagasi).

Midagi muud huvitavat ei ole juhtunud. Iga päev käin haiglas Last vaatamas ja siis ajan kusagilt välja lõuna- ja õhtusöögi, milleks tavaliselt on midagi aasiamaadest. Nuudlid, sushi ning erinevad vigurid taignas on lemmikud. Meriandidega olen kah Sina peale saanud — krevette ma lausa armastan, kaheksajalad on kah head, kui nad just väga suurte tükkidena pole. Kalmaaridega pean ma veel tööd tegema, aga ega tegelikult pole häda neil miskit! Täna näiteks sõin sishimit, mis on toored mereannid soja ja wasabiga serveeritult, lisaks mõni kurgi ja meriheinatükike. Merihein oli kastetud teriyaki kastmesse, mis mulle väga mokka mööda ei ole, aga ega elu ei peagi olema üks suur lust ja lillepidu.

Sashimi

Sashimi

Seafood udon Sushi Sushi and sashimi

Lisa kommentaar

