Allmaailm

Eraelu1

Posted in Sydney by fallenboy on 26. Jan 2010

♪ Hetkel mängib iTunesis: Mary J Blige – I Feel Good

26.01.2010 Sydney, NSW, Austraalia

Ükspäev hostelis sättisin ennast ja olin Sydney-linna ilusaim backpacker. Saatsin Kings Crossil kõikidele prostituutidele õhumusid ja tõttasin maa-alusesse rongijaama, kus mind ootas hõbedane vagun ja kihutasin Botaanikaaeda. Chillisin tunnikese taimede vahel, chattisin lendavate rebastega, kes tegelikult on nahkhiired ja bitchisin Harry’s Cafe De Wheelsi juures ning loopisin ketshupit laiali. Kes ei tea, siis tegemist on üle maailmakuulsa kohvikuga, kus müükase austraallaste mõistes pirukaid ja kus kuulsused, kes tõmbavad kogu aeg koksi, pilte käivad tegemas. Peale seda läksin Pott’s Pointi, kus elavad lahedad inimesed, kes soovivad teistest eristuda ja käivad pea-aegu iga päev gay-clubides tantsimas (esmaspäeval ei käi, siis on klubid kinni) ning peale seda Hiinalinna, kus elavad tegelikult ka korekad, jaapanlased ja tailased. Käisin seal asuvas Paddy’s Marketi food-courtis einestamas.

See kõik on väsitav, aga see on minu elu, mida ma hetkel elan!

Harry's Cafe De Wheels

Harry’s Cafe De Wheels

Bamboo Royal Botanic Gardens, Sydney Flying Foxes at Royal Botanic Gardens, Sydney Raindrops on leaf

Sydney Opera House and Harbour Bridge

Olen üllatunud, et hall mass nii kuri on…

MA TÄNAN KÕIKI FÄNNE, KES MULLE ON KIRJUTANUD!

Lisa kommentaar

