Allmaailm

Ikka Sydney

Posted in Sydney by fallenboy on 18. Jan 2010

♪ Hetkel mängib iTunesis: Mary J Blige – Tonight

18. jaanuar 2010 Sydney, New South Wales, Austraalia

Täna on see päev, kui me peaksime oma kenad tagumikud lennuki peale libistama ja Tasmaania poole sõitma, aga peale nädalavahetuse hooramist ei võta jalgu enam alla.

Nagu näha, siis oleme Sydneys veel ühe nädala. Rahast muidugi kahju on, aga mitte nii kahju, kui siis, kui oleme tööta kusagil Tasmaania võsas, sest jäime blondiinina hostelipidaja juttu uskuma pudrumägedest ja lilledest-liblikatest. Lood on nii, et Tasmaania hostelipidajad kinnitavad, kui ühest suust, et tööd nii, et tapab, tasub siia tulla, aga neil kõik kohad täis… Ja kui uurid mõne kohalikuma käest, et mis olukord on, vastatatkse enamasti, et sitta tööd jagub ikka, ole vaid mees ja hoia nina kinni. Aga peale paarinädalast litsislöömist olen ma jälle linnapoisiks saanud (ajasin üle pika aja isegi rinnakarvad maha) ja sellistesse asjadesse enam ennast segada ei taha (seda juttu räägin ma niikaua, kuniks mul raha on).

Kõik muud kohad, mis tunduksid enam-vähem olema, näiteks Sheppardon, Griffith jne, on tööst lagedad ja ega eriti kutsu jaanuaris-veebruaris kõrbe kah, seda kuumust ei tahaks enam eladeski kogeda.

Nii siis jäämegi esialgu Sydneysse, vahetame hosteli odavama vastu ja otsime mingit tööd — peale aastast põllutööd olen ma isegi nõus ettekandjaks hakkama! Aga karjeristiks ikka veel ei taha.

Pilte ma pole teinud, sest ei ole kusagile erilisse kohta jõdnud.

Musician in Darling Harbour, Sydney

Tänavamuusik Darling Harbouris

Monorail in Darling Harbour, Sydney

Lisa kommentaar

