Allmaailm

Sydney

Posted in Sydney by fallenboy on 14. Jan 2010

♪ Hetkel mängib iTunesis: Mary J Blige – Tonight

14. jaanuar 2010 Sydney, New South Wales, Austraalia

Lubage ma alustan tänast ülevaadet väikese laulujoruga:

Minu silmis näed sa head
kuigi kurbus on minu sees.
olen haiget saanud sa tead
ja mul tunded tekkinud on.

Minu südamesse sa poed
hinges vaevab armuleek
minu omaks saanud sa nüüd
ja meil koos on olla hea.

Selles maailmas tunda, ma võiksin vabana
kuigi sisimas tunnen, et võiksid mulle kuuluda

Seda tean,ei olnud piisav et koos meid hoida(seda ma tean)
Seda tean,nüüd tunnen kuidas mul sees kõik piinab(seda ma tean)
Seda tean, mind painab südames üksainus soov(seda ma tean)
Seda tean, ma tahan olla vaid sinuga koos(seda ma tean)

Päike loojub merele
nutumaik on silmades
oldud koos on ainus hetk
mida meenutan ikka veel

Enam pole kõik endine
tunnen valu vaid südames
lahku läinud oleme
nüüd soovin ma sul head teed

Selles maailmas tunda, ma võiksin vabana
kuigi sisimas tunnen, et võiksid mulle kuuluda

“Üksainus soov”, Vaido Neigaus. Vaido põnev ja kirju elu leiab kajastamist aadressil vaidoneigaus.blogspot.com

Aga nüüd normaalsusesse.

Sydney.

Ei ole siin vahepeal midagi märkimisväärset juhtunud, kõik asjad on nii, kuis ma need jätsin. Sestap ei ole kolme päeva jooksul, mis ma siin olen olnud, midagi põnevat teinud. Kui Jumal ilma annab (mida ta vist ei tee), siis peaks minema ja kaema Taronga Zoo üle ning suures tornis ära käima. Täna pidime Manly randa minema, kuid kuna ma võtsin vabaduse olla tujukas, siis sinna me ei jõudnud. Ühesõnaga — mitte midagi ma siin ei tee. Puhkan, vaatan True Bloodi, mille Melbourni lennujaamast odavalt sain ja söön aasia toitu — nii toidu alla, kui peale.

Kui juba lennujaamast juttu oli — Melbournis peatati mind kinni ja otsiti läbi, sest turvamehed kahtlustasid, et ma olen suitsiiditerrorist. Jah. Tulid ja palusid paar sammu kõrvale astuda, jalad laiali ajada ja kõhuli puki peale ennast lasta, et nad saaksid kõik mu kehaõõnsusesd korralikult läbi otsida. Ma isegi ei hakkagi tagasi ajama — mulle meeldis see ja mul poohui, mida teie sellest arvate!

Kui juba lennujaamast juttu oli — Melbournis peatati mind kinni ja otsiti läbi, sest turvamehed kahtlustasid, et ma olen suitsiiditerrorist. Jah. Tulid ja palusid paar sammu kõrvale astuda ja selgitasid, et ma olen see juhuslik, kes otsitakse läbi, et olla kindlad, et mul ei ole lõhkeaineid. Nende üllatuseks mul neid ei olnud. Olgu jumal tänatud, et nad mõnuaineid ei otsinud, taskupõhjast oleks natuke midagi ikka kokku kraapinud.

Sydneys oleme esmaspäevani, siis läheme kusagile maale, vist. Esmaspäev on nii kaugel, et kurat seda teab, mis selleks ajaks saanud on. Austraalias plaane ei tehta.

Lisa kommentaar

