Allmaailm

2 päeva sünnipäevani

Posted in Mildura by fallenboy on 24. Dec 2009

♪ Hetkel mängib iTunesis: Lil Wayne – On Fire

24.12.2009 Mildura, Victoria, Austraalia

Tere!

Ega te pole unustanud, et mul on 26. 12 sünnipäev!? Igatahes.

Elu siin päikese kuumutatud paigas on natuke muutnud põnevamaks. Nimelt siis meie talu teatas laupäeval, et teeb nädalase vahe sisse, pole midagi erilist korjata. Suht tore oli seda kuulda, sest viimased päevad olin ma nutuga võideldes baklazaane korjanud. Peale paaripäevast lebotamist sadas hommikul poole 7 ajal sisse hosteli omanik, silitas mul kätt ja ajas üles — temal vaja enda farmis paar tundi zukiinisid korjata, et kas ma aitaks välja. No pika hambaga siis vedasin ennast voodist välja, söömata-joomata. Loomulikult sai paarist tunnist 6 tundi. Väljas oli 40 kraadi sooja. Kui zukiinid korjatud, mängisin kõvat meest ja sõitsin hosteli bussiga iseseisvalt paklasse, sest meil oli traktor ja buss, aga ainult 1 inimene oskas sõita — eks ma siis pidin sõidu kohapeal ära õppima. Õppisingi – 10 väljasuretust enne esimest (käiku) sõitu ja saingi hakkama. Nii erutav kogemus.

Paklas veel paar tundi ja 2 tunnine päev sai 8 tunniseks.

Lisaks veel, nagu saatuse tahtsi vms, juhtus nii, et ma/me jäämegi nüüd sinna edasi. Huvitav lugu iseenesest:

Tulin mina paklasse ja ema naine (jajah ;)) küsis, et kas ma tahan SIIN töötada niikua kuni lahkume. Ma mõtlesin, et noh, vahet pole, neil varsti pakitud, et aitan kah neid, teeme kiiresti ära. Ütlesin, et võin töötada küll. Selle peale hakkas ema naine rääkima, et sa oled munataime kah ju korjanud. Ma mõtlesin, et eit seeni söönud, et vahetab sekundiga teemat. Aga hoopis mina olin palju rohtu võtnud, sest ta küsis hoopis, et kas ma tahan tema talus töötada niikua kuni mina ja Laps lahkume. IRW. Niiet ma kinnitasin rahumeeli, et jah, töötan jah.

Lõpp hea, kõik hea — see talu töötab vähem päevi, aga rohkem tunde vist ja palka saab rohkem — mustalt küll, aga kuna 2. aastal ei saa 100% makse niikuinii tagasi, seega mul parem. Ja muidugi saab paklas kah töötada, seega ei pea kuumutama ennast väga. Jess.

Aga jah, lahkume me nüüd siis suhteliselt kindlalt uue aasta alguses, kui hostelide hinnad Sydneys on jälle normaliseerunud.

Ah et miks jõuludest ei räägi? 19. oli jõululaud — kartul, pastinaak, kõrvits, oad, porgandid, zukiinid, munataime lasagna ja valge kala.

Mida iganes, ma olen väljas.

Minu jõulueine

P1000622.jpg

Jõululaud Riviera Motellis

pilt: Jõululaud Riviera Motellis

Lisa kommentaar

