Allmaailm

1kuu / Minu võitlus aneemiaga

Posted in Mildura by fallenboy on 13. Oct 2009

♪ Hetkel mängib iTunesis: Mariah Carey ft T-Pain – I Remember (Candy Bling/Remix)

13. Oktoober 2009 Mildura, Victoria, Austraalia

Möödas on peaaegu, et terve kuu. Raske kuu.

Paar kuud tagasi küsis mu taiwani sõbranna, et kas ma ei saa magada või milles viga, et mul on silmaalused mustad. Kuu tagasi küsis hosteli omanik, Ema, kas ma joon palju pissi (piss = õlu), et mul on silmaalused tumedad. Ma ei pannud seda eriti tähele, sest eks mul ajast aega on pidevalt panda silmad, aga tähele panin ma hoopis enda kondinõrkust. Ja katuse iseeneslikku liikumist. Interneti abiga viisin kõik need nähud kokku ja olin sunnitud tunnistama, et mul on aneemia. Selle asemel, et kohe rauatablette ostma joosta, läksin ma hoopis sellist teed, mille eest arstid mind kastreeriks — pöördusin Looduse poole! Ostin poest spinatit (minu arust ei ole vahet, kas spinat või peedilehed, aga eks see ole minu probleem), tuunikala, müslit, punapeeti, soja jne. Sest need ained kõik sisaldavad suhteliselt palju rauda. Lisaks eemaldasin menüüst tee ja kohvi, kuna need takistavad raua imendumist ja asendasin need hoopis C-vitamiini rikka mahlaga (C-vitamiin aitab raual paremini imenduda). Ja sundisin ennast sööma korralikku toitu, mitte poe kräppi. Peale paari päeva olid panda-/pesukaru silmad peaaegu, et läinud. Kellele on vaja kaasaegset hirmkallist arsti, kui meil on ligipääs internetile ja loodusele?😀

Muideks, mais hakkas mul kõrv valutama ja kollast vett välja ajama. Alguses arvasin, et laps räägib nii palju lorajuttu, et mul lihtsalt hakkasid kõrvad sitavett jooksma, aga jällegi tänu internetile sain teada, et mul on põletik kõrvas (nn ujuja kõrv) ja peal 11 dollarilise rohu paarikordset kasutamist ei ole mu padjapüür enam kollaseid plekke täis.

Eestisse tagasi tulles hakkan arstina töötama!

Ja nüüd siis tööst. Täna oli 4. viimane tööpäev. See tähendab siis seda, et meile on juba eelmisest kolmapäevast saadik öeldud, et homme on teie viimane tööpäev, kuid siis iga päev ümber mõeldud. Sestap on väga raske enda plaane teha… Aga noh, hetkel pole hullu, sest mulle tuleb Hong-Kongist pakk uhiuue fotokaameraga! 12x suum, hakkan nüüd piilujaks!

Tööst veel. Seline hirmus lugu, et me ei saagi vist tagasi sinna heasse farmi, kus me eelmisel hooajal töötasime, sest hosteli omanik tegi kah endale farmi ja nüüd on meie farmi omanikud nende peale solvunud/kurjad ja ei võta siit hostelist enam kedagi sinna tööle. Kui hosteli omanik mainis, et me seal eelmisel aastal kah töötasime, siis ütlesid farmerid, et nad tahavad meiega silmast-silma rääkida… Natuke imelik on see lugu siin, aga eks näis, mis sellest siis saab. Muidu ei oleks ju lugu, et saab minna teise farmi, aga see on ikka väga hea farm ja heal ajal sai nädalas kõrvale panna 500 AUD-i. See on ju väga hea, sest olgem ausad, ma pean ju järgmisel aastal hullu ristiretke tagasi Eestisse võtma ja Jumal/Ansip vaid teab, mis seisus elu seal siis on…

Olge siis tublid ja kui kedagi valida ei oska, siis ärge minge valima! Sest kui ikka kedagi valida ei ole, siis ei tasu jätta maailmale muljet, et on, ajades enda osalusega osalusprotsendi suureks. Mina näiteks ei vali, sest kuidas saab seda jama valimiseks nimetada, kui ette lükatakse inimesed, kes tegelikut on kõik üks nägu ja üks tegu… tegemist on nagu SSSR-i valimistega, et näiliselt nagu valitakse, aga kedagi valida ei ole😀

Keep it real, mate!

5 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. jänks said, on 13. Oct 2009 at 23:52

    oi mida mu silmad näevad😀 poiss plaanib eestisse tagasi tulla :P?

    • fallenboy said, on 14. Oct 2009 at 12:27

      Saladus on valla pääsenud😛

      Aga jah, tulen küll, arvatavasti järgmise aasta esimese poole sees🙂

  2. jänks said, on 16. Oct 2009 at 17:34

    super värk😀 nillid äkki siia tagasi :D? mõni mees läheb sõjaväkke suvel aastaks😉

    • fallenboy said, on 16. Oct 2009 at 19:39

      Ei me ette tea, mis elu meil tuua võib…😀

  3. jänks said, on 17. Oct 2009 at 00:26

    nutad ja tead😛


Lisa kommentaar

