Allmaailm

Reede õhta! Pissimängud!!!

Posted in Mildura by fallenboy on 18. Sep 2009

♪ Hetkel mängib iTunesis: Madonna ft Lil Wayne – Revolver

18. september 2009 Mildura, Victoria, Austraalia

2 nädalat.

Viimane kord, kui ma kirjutasin, olin ma natuke purjus. Jätkakem traditsiooni.

Kahe nädalaga ei ole mitte midagi muutunud, sama sitt, uus nädal lihtsalt. Või siis minu puhul, sama kusi:

Eksole — täna jälle siin pidu, hosteli-emal on sünnipäev, seega jookseb alkoholi ojadena ja mu toakaaslane kuseb öösel toa täis… Pean oma asjad voodi alla või kapi ülemisele riiulile panema (ja palevatama, et ta purskkaevu unes ei näe).

Samas… Tunnene ennast nüüd natuke pahasti… Minust on ikka nii inetu eeldada, et ta kohe toa täis kuseb, kui tilga kangemat kraami saab… Sest olgem ausad, eelmisel nädalal ta ei kusenud… Eelmisel nädalavahetusel kuses ta enda täis. Vaatasin ja tundsin rõõmu, et nägin ja ei pidanud midagi tegema. Loodan, et ka täna öösel saan ma nii lihtsalt läbi.

Mitte midagi uut ja huvitavat muidugist rääkida ei ole, hoitakse tööl väevõimuga kinni, mis muidugi on tore, siis saavad kõik eesti töötud ehitajad minu peale kadedad olla… Samas ei ole see töö niisama lauda tulistamine kah, sain ju ametikõrgendust (vähemalt mulle meeldib nii mõtelda) — töötan nüüd alusemasina (pelletizer) peal, mis ise kõik vajalikud asjad ümber keerab ja hunnikusse tõstab, ma muudkui lae lauad vormi, naeluta kuis jaksa ja vajuta nuppu — siuh, sauh ja dilingelingeliin! Muidugi, palka ei tõstetud. Nagu ülemus täna uhkelt uuele kenale saksa kutile ütles: absolute minimum. Niipalju, kui soovid, niipalju sa ka saad!

Ja kõikidele RSS-i fännidele: see kollane plekk, mis siin paremas tulbas on, see, millel on valged triibud peal… Kops-kops!

So long, suckers!

Üks vastus

Subscribe to comments with RSS.

  1. jänks said, on 18. Sep 2009 at 20:17

    tunnistan süüd😀 krt ma ei näinud, et ikoon silma karjub. Lähen häbenen nüüd nurga taga


Lisa kommentaar

