Allmaailm

Nädalavahetus üle elatud /Nädalavahetusel üleelatu

Posted in Mildura by fallenboy on 3. Sep 2009

♪ Hetkel mängib iTunesis: Dominic – Ready To Go

23. august 2009 Midura, VIC, Austraalia

Me oleme lapsega suhteliselt pikalt olnud kahekesi neljases toas, kuid nagu ma juba varasemas sissekandes mainisin, on meil nüüd uued toakaaslased. Väga sõbralikud ja muidu toredad iirlased, paar. Terve nädala suutsid nad enadst väga hea mulje jätta, iirlased ikkagi, eeldasin hulleimat.

Kuni tuli nädalavahetus.

Ettevalmistused nädalavahetuseks hakkasid juba varajatel õhtutundidel, kui paar ennast üles lõi ja mina õlut käisin ostmas.

Joonud ära kaks õlut, olin ma valmis nädalavahetuse uneks — ma ei joo mitte selle pärast, et joomine lõbus on, aga kahe pudeli õluga on uni veelgi sügavam, kui tavaliselt, seega ma ei kuule ukse taga käivat möllu. Sellel korral ei olnudki möll ukse taga — üks iirlastest (kutt) visati pubist välja ja ta tuli koju. Läks viisakalt voodisse magama, kuniks tuli pissihäda. Siis tõusis ta püsti, tõmbas riista välja ja kuses voodi jalutsis olevasse prügikasti.

Ma küll hõikasin, et see ei ole WC, aga kes teavad, siis poole pissimise ajal on väga ebamugav pissi kinni pigistada. Nii ta siis tuli, otse minu silme all. Ma nägin, aga ei teinud midagi!

Järgmisel ööl olin ma joonud kolm õlut ja hommikul kuulsin, kuidas meie toas oldud joodud, mind oldud patsutatud ja hosteli teiste tubade uksi maha lõhutud. Ma magasin nagu süütu laps.

Vanad head ajad on tagasi! Suvi on tulemas!

Lisa kommentaar

