Allmaailm

Olen 12 aastane süütu poeglaps

Posted in Mildura by fallenboy on 7. Aug 2009

♪ Hetkel mängib iTunesis: Whitney Houston – Million Dollar Bill

1 aasta ja 1 kuu Austraalias

Long time, no read.

Elu veereb omasoodu nagu austraalia naine, kes on ümber lükatud. Midagi kontimurdvat ei ole juhtunud, päevast päeva mängin püstoliga. Teistele liiga pole teinud, ise olen natuke näppu endale lasknud, aga midagi erilist ei juhtunud — ropendasin mõttes, imesin sõrme ja vaatasin vihase pilguga kaastöölisi… Son of a gun.

Vahepeal sai vaikselt maksuaasta otsa ja nii siis mindigi maksu taga nõudma — päris 100% tagasi ei saa, sest olen maksu maksnud rohkem, kui 2000 AUD, seega rakendus mingisugune skeem ja lõppkokkuvõttes saan ma 50 dollarit vähem tagasi, kui Laps, kes on minust vähem teeninud. Kuid tagasi saan ikkagi enamiku.

Kõik need ilusad jutud, et internetis saab klõps-klõps oma maksud tagasi, ole vaid mees ja logi sisse ning toksi enda TFN number vajaliku kasti — no tänaseks päevaks peaksin olema juba harjunud, et Austraalias ei käi asjad nii nagu inimesed räägivad, aga näe, ikka usud naiivselt. Vanale koerale uusi trikke ei õpeta! Seda enam, et ma ikka eeldan ja usun alati inimestest head. Jälle sain laksu vastu tagumikku! (Mis muidugi ei ole tähenda alati halba…).

Ja pilke olen kogunud oma uue uhke soenguga. Tahtsin faux-hawki, aga välja tuli peaaegu, et päris howk. Mulle meeldib.

Cut

iBoy

Fake smile

Tänaseks olen juba harjunud pilkude ja vahtimistega toidukaupluses.

Ja OI MU JUMAL! Paar sissekannet tagasi kirjutasin pealkirjas, et olen 13 aastane süütu tütarlaps ja OI MU JUMAL, kuidas see klikke kogus. Mul tekkis hasartlik huvi, et kui ma olekski 13 aastane süütu tütarlaps, siis milline 13 aastane tütalaps ma täna oleks?!

Ja täna on selline pealkiri, et teada saada, kas mul on rohkem nais- või meeslugejaid…. St kas mu lugejad eelistavad mehi või naisi… Või see tähendab… No igatahes ma kardan, et mu lugejad on pedofiilid… Millest muidugi ei ole midagi hullu, selles suhtes, et ega teie ei saa enda loomust suunata😉

***
Hakkas hirm, et äkki te ei saanud naljast aru — ma tegin nalja, kui ütlesin, et ma usun alati inimestest head ja toredat.

Lisa kommentaar

