Allmaailm

Olen 12 aastane süütu tütarlaps*

Posted in Mildura by fallenboy on 18. Jul 2009

♪ Hetkel mängib iTunesis: Beyoncé – Halo

18. juuli 2009 Mildura, Victoria, Austraalia

Alustagem seekord negatiivse noodiga: nali naljaks, aga need kuradi saksa litsid, kes meie toas on, ei ole enam naljakad ega toredad. Jah, ma mõtlesin positiivselt ja soovisin näha midagi ilusat neis, aga ei. Nagu nepaali kutt kord ütles: “fucking german sluts,”. Amen, girlfriend! Amen.

Et miks siis? No lubage ma alustan natuke kaugemalt. Aasta oli siis eelmine ja peatusin ma Bundabergis. Elasime kuuekesi toas ja ainuke, kes näkku nussis, oli prantsuse tsikk, kes laskis klubist tulles vabalt tuled peale ja rääkis täishäälel, magavaid inimesi täieslikult ignoreerides. Peale Bundabergi olen ma veetnud palju öid paljude erinevate inimestega (😉 ), enamasti ei ole olnud nad valged naised ja… rahulik on olnud. Kõige paremad olid prantsuse kutid — arvestavad. No ja muidugi asiaadid. Taas puutusin kokku valgete naistega Milduras, kui meie kõrvaltuppa parkisid ennast kaks prantuse tanknaist, kes ei näinud probleemi keset ööd pidu hakata pidama, hoolimata ligiduses magavatest kümnetest inimestest. Peale Lapse karjatust ei julgenud nad enam oma toast isegi mitte päise päeva ajal välja tulla. Ja nüüd siis need kaks litsi — üks ameleb oma mehega ühel ööl, teine teisel ööl, aga selle peale ei tule, et peale neid elavad toas veel 2 inimest, kes ärkavad hommikul kell 6 ja kes ei taha vaadata kelle 12-ni telekat või keda ei ole vaja kaasata enda valjuhäälsetesse aruteludesse. Ja samas ei ole vaja neid terroriseerida pideva nutu ja halaga sellest, kui väga keegi oma meest armastab. Kui elu on raske — palun, tapa ennast ära. Ei huvita, kuidas, aga lase teistel elada eksole.

Women – can’t live with them.

Nüüd aga…

Elu ei ole midagist muutunud, ikka samad toredad ja lõbusad asjad! Töötan vabrikus, lasen nüüd aluseid kokku, mis lähevad Jaapanisse. Töö nagu eesti elu — väsitav, on igav ja tekitab tülpimust, aga ei saa hetkeks kah selga keerata, kohe sured nälga😀 No tegelt ikka nii ei ole (töö siis), ega muidu ole mul uut iPod Shufflet, uusi tööpükse (kui mu vanemad teaksid, kui kallilt ma ostan tööriideid, nad käseks mul kohe tagasi tulla! Aga mida teha — Hugo põlved kulusid nii läbi ja Peped lagunesid ära), töösaapaid, uusi pükse ja igapäevast saia suitsulõhega😉 Ja ikka veel on raha, et Eesti riiki FIE sotsmaksu näol toetada, saades vastu teadmise, et selle ainukese mulle vajaliku teenuse, hambaarsti, pean ma ikkagi kõik ise kinni maksma. Aga selline on juba meie väike armas riigike — pensioniraha kingitakse püromaanidele pangas ja sotsmasku eest vahetatakse joodikute maksasid🙂

Oh mu väike eesti — ei saa ma elada Sinuga… Ega Sinuta… Grrrnäu😉

Nädala tipphetk:
Kõnnin mina mööda kaubatänavat, kui leian väljas raamilt lahedad riidest püksid. Silma järgi tunduvad parajad, aga suurus on müstiline 14. Lähen poodi sisse ja küsin, kui suured on need püksid tollides. Müüja vaatab mu käes olevaid pükse ja ütleb: “Honey! These are for little children. Very little, like 12 year olds…”. mille peale mina vastan: “In Australia, I am that 12 year old. Now, where’s the fittin room?”. Ja hetk hiljem: “I’ll take these”. Püksid sobivad nagu valatult😉

I fucking love Australia!

*******************
😉

7 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rents said, on 18. Jul 2009 at 21:32

    Selle esimese probleemi vastu aitab väga hästi see, kui iga kord, kui tuled põlema pannakse, midagi meeldivat röögatada. Näiteks “Kes see kuradima munn on??!!” ja “Tahad, ma tsementeerin su ema vitu, värdjas??!!” Kogemused on näidanud, et üle kahe karje ei kulu, selle aja peale on kõik õppinud.

  2. fallenboy said, on 18. Jul 2009 at 22:18

    Aitäh! Just sain teada, et nad lähevad 3 päeva pärast ära, seega ma midagi nii inetut ei tee. Piirdun tampoonidele pipraraputamisega.

    Aga igal juhul jätan meelde😉

  3. jänks said, on 1. Sep 2009 at 02:02

    klikkisin siis ka teema läbi, et 12.aastane süütu tütarlaps rekordarvu klikke koguks😛

    • fallenboy said, on 3. Sep 2009 at 20:11

      Tänud! Maksuteema küll purustas kõik rekordid, aga süütu tütarlaps on kohe teisel kohal, aga süütust poisist ei hooli keegi…

  4. jänks said, on 6. Sep 2009 at 05:42

    ma arvan, et süütu poiss pole IN sest keegi ei usu, et see sinu kohta võiks käia😛

    • fallenboy said, on 6. Sep 2009 at 12:03

      No aga enamik külastajaid ei tea mind… Seega ma arvan, et nad on pedofiilid. Või siis lesbid.

  5. jänks said, on 8. Sep 2009 at 00:40

    muidugi on variant, et nad on pedofiilist lesbarid😀 well if it works for them😛


Lisa kommentaar

