Allmaailm

1/1. aasta Allmaailmas

Posted in Mildura by fallenboy on 7. Jul 2009

Hetkel mängib iTunesis: Outcast – Ms Jackson

07.07.09 Mildura, Victoria, Austraalia

Kui lipsu ja triiksärki pole, edasi ei loe! Matsiplika!

Nimelt täna on väga tähtis päev. Kõigepealt siis see, et täna on see päev, kui ma üks aasta tagasi siia maale astusin ja kopsud Sydney lennujaama õhku täis tõmbasin. Täna aasta tagasi sõitsin ma rongiga Central stationisse ja sealt Kings Crossi. Täna aasta tagasi sain ma teada, et ei, Kings Cross ei ole Sydney ööelu keskus, nagu seda internetis reklaamitakse… vähemalt mitte laste jaoks… Ja täna aasta tagasi nägin ma esimest korda aborigeeni, kes enda kuses istudes kerjas Kings Crossi rongijaamas raha ja sõimas neid, kes talle seda ei andnud — kuna Austraalias ei ole kaardimaks au sees, sain sõimata minagi. Täna aasta tagasi sain teada, et austraallaste jaoks ei ole olemas sõna [nain], vaid on [noin] — ehk austraallased räägivad väga ommarguselt.

Üks aasta, 12 kuud — tundub, nagu see kõik on palju kauem juba kestnud. Aga ikkagi — vaid üks aasta…

Sydney Opera House

Austraalia sümbol. Kui ma seda ehitist esimest korda nägin, mõtlesin: “See ongi kogu selle riigi sümbol? Linnahall valge katusega.. WTF!?”. Oh sa poiss… See arvamus ei ole tänaseni muutunud.

Teine väga tore asi täna on see, et ma sain oma 2. aasta viisa ja seda ilma purki pissimata! Ka jäin ilma kiiritusest (loodan siiski Põhja-Koreale, pöidlad pihku!). Niiet kõik tulevased viisapikendajad — ärge uskuge kunagi austraallaste juttu (seda nii viisapikendamisest, kui ka kõigest muust).

Oleks ma aasta tagasi teadnud, et ma aasta pärast kirjutan, et ma jään teiseks aastaks — ma oleks ennast herneks naernud! Minu arvamus Austraaliast oli aasta tagasi ikka hoopis teine…

Milline on see aasta pärast? Kas kohtume aasta pärast Eestis või…

Teretulemast teisele ringile!

Issand! Sa loed seda kõike teksades!? Ja Sina!? Pintsak ilma lipsuta??? VÄLJA!

Lisa kommentaar

