Allmaailm

Kogu tõde asiaatidest

Posted in Mildura by fallenboy on 29. Jun 2009

Hetkel mängib iTunesis: Kristine W – Lovin’ You

29. juuni 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Hakkasin uuesti Queer As Folki vaatama ja minu viha asiaatide vastu on suurenenud, aga mitte sellepärast, et ma Queer As Folki uuesti vaatama hakkasin.

Laupäeval oli ühel iiri kutil sünnipäev, talle osteti suur kohupiimakook. Kui aga inimesed selja keerasid, varastati see kook ära. Kadunud nagu sitt ihust! Hosteli omanik vaatas turvakaameratest, et kuidas kuhu ja miks ning ülla-ülla! Koogi varastas ära pisike aasia pliks, kellega ma kunagi koos töötasin, niikaua kuni ta lataki! traktori kastist perseli vasta maad käis.
Siinkohal oleks paslik välja tuua minu sõbranna AL väljend: Kes varastab ja valetab, see vangikongi armastab! Varas raisk. Mitte AL, vaid asiaat.

Eile nõusid pestes hakkas keegi minu selja taga aeglaselt ja jube vigaselt vadistama inglise keeles. Tuli välja, et kaks korea neiut — üks pikk ja graatsiline, teine lühike ja matsakas — teevad minuga tutvust. Tähtsalt teatasid, et nad ei ole mind siin varem näinud, et ma pean seega olema uus ja lasku ma nad esitlevad ennast mulle. Nemad ise siin juba kaua olnud, kolm nädalat. Ütlesin, et ahaa, kui huvitav. Ma olen 7 kuud.
Koreakad pakkusid, et ma olen eestist. Kuidas nad teadsid? Sest eesti kuttidel on … silmad. Ma tõesti, peale 3kordset üleküsimist, ei saanud aru, mida nad ütlesid, aga nad mõlemad tegid halvas sünkroonis sõrmega ümber oma parema silma kahtlaseid liigutusi.
Hiljem sain teada, et nad on siin muljet avaldanud ka teistele eestlastele, nende aknast sisse vaadates ja nägusid tehes. Täna nägin graatsilist istumas ühe iirlase süles. Litsid raisk.

Oli see hea paar või enam nädalat tagasi, kui hosteli omanik tuli minu juurde, keerutas silmi ja ütles, et ta läheb kohe sõimama aasia tüdrukuid, sest isegi talle, kõike näinud tugevale valgele naisele, oli üllatus, kui ta avastas, et pisikeste kollaste tüdrukute tuba on nagu sealatter. Hiljem kuulsin, kui ta käratas üle õue: “Uks jääb lahti! Ei huvita, et külm on!”. Räpased raisk.

Kuidas ma saan neid armastada?

Ah?

No tegelt ma tunnen ka väga vahvaid ja peast ladinal arvutavaid asiaate kah.

3 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. E4 said, on 30. Jun 2009 at 20:50

    sa vihkad neid vist samapalju kui mina venelasi!!!

    • fallenboy said, on 30. Jun 2009 at 20:55

      No kui Sa nii ütled, siis ei, ma ei vihka asiaate — ma ei saa Sul ju venelaste kohta nii halvasti arvata — lõppude lõpuks on nad ikkagi voodis kõige paremad. Lihtne tõde…
      😉

  2. E4 said, on 1. Jul 2009 at 15:45

    kahjuks heteromaailmast ei saa samaga vastata


Lisa kommentaar

