Allmaailm

Kuidas ma koreaka silmad tõllaratasteks ajasin

Posted in Mildura by fallenboy on 11. Jun 2009

Hetkel mängib iTunesis: Aaron – Get It Popping

11. juuni 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Viimastel päevadel on koreakate hulk hostelis tõusnud. Ühe korea kutiga teeme koos tööd — tema pruunib ühel, mina teisel pool viinamarjarida.

Eile juhtus selline hirmus lugu, et koreapoisil jäi kahvel koju ja ta ei saanud riisi manustada. Kuna minul ei olnud kah mingit söögisriista kaasas, jäi kutt lihtsalt istmele istuma ja otsutas mitte süüa… Ma mõtlesin veidi ja pakkusin välja, et loputa oma pruunimiskäärid ära, söö sellega, et need ju sellised laiad ja saab küll. Kutt ütles, et ei ei! Need on ju “too dirty”. Jajah*.

Kuniks mina oma võileiba vitsutasin ja kuuma teed jõid (mul Bundabergi erast termos olemas), vaatas tema oma piluvasika silmadega… Andsin talle siis ühe mandariini, et ega mu nii palju pole kah vaja süüa eksole. Võttis vastu. Sõi ära. Siis oli mul veel 2 õuna, pakkusin talle ühte. Ei! Tänud, aga seda ei saa ta süüa… Ok… mida iganes. Läksime siis tagasi pruunima, ma võtsin õuna kaasa ja hakkasin seda sööma. Kujutate ette! Koreaka silmad läksid tõllaratasteks, et see õun ju pesemata ja “Too dirty”. Vat sellel hetkel mõtlesin ma küll, et teeks kutile midagi sellist, et talle jääb eluks ajaks meelde, mida “too dirty” tähendab😉

Täna enda tassi pestes viskas korea tibi mulle alumiiniumist suure poti jala peale. Sorry sorry jah, aga mis siis on, kui ma selle potiga sulle vastu pead virutan. Siis ei kuule enam keegi mu vabandusi.

Ja Caboolture ajad hakkavad tagasi tulema — kööki ei pääse enam löögile, sest koreakad teevad süüa! Kogu aeg!

Tee ise endale maitsev korea stiilis võileib:

Võta kaks saiaviilu ja pane kummagile peale salati või hiinakapasa leht. Selle peale pane praetud sibularõngad ja praetud keeduvorsti viilud.

Kui keegi järele proovib teha, andke teada, kuidas see maitseb — ma ei kujuta eriti ette, kuidas kuiv sai, salatileht ja praesibul maitseb.. :S

PS! Ma arvasin, et ma ei ütle seda kunagi, aga üks korea kutt on täiesti inimese näoga. Pandav lausa!

Ja kas tõesti müüakse koreas ainult ühesuguseid prilliraame? Kõigil koreakatel on ühte moodi prillid… Kummaline. Samas nii erutav…

********************
Mu isa ikka ütles: Sita surma pole keegi surnud. Ja kui on, polnud õige sitt.

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. ancientboy said, on 12. Jun 2009 at 13:49

    Aga vähemalt nad veel ei tükelda sul seal köögis tundide ja aastate kaupa. Vist?😀

    • Villu said, on 12. Jun 2009 at 15:08

      Cabooltures, kus see tükeldamisjama käis, oli köök ka lounge asemel, seega ma olin kursis, mida keegi tegi. Siin on köök täiesti eraldiseisev ruum, seega ma ei tea, mida ja millises mahus tükeldatakse.


Lisa kommentaar

