Allmaailm

Austraalia top 10

Posted in Mildura by fallenboy on 29. May 2009

Arvasite, et top 10 vaatamisväärsust? Oh ei…

29. mai 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Mu blogipostitused algavad enam-vähem alati muusikapalaga, mis mu iTunesis hetkel mängib, sest muusika on minu jaoks üks olulisemaid asju, mis on mul aidanud üle elada halbu aegu ja vürtsi lisanud headele. Austraaliasse tulles ostin endale uue MacBooki ja sikutasin oma natuke rohkem, kui 8600 lugu uude arvutisse ümber ja asusin teele, seega kõik mu muusikakuulamisstatistika läks nulli.

Nüüd, peaaegu 11 kuud muusikat kuulates on välja kujunenud uus, Austraalia edetabel, mille too siin ära — teile küll se vaevalt, et midagi pakub, aga mul on vaja päev õhtusse veeretada, niiet ei mingingit vingumist!

10. KanYe West – Welcome To Heartbreak ft Kid Cudi
KanYe plaat lisandus mulle Milduras olles, novenbris 08. Kahtlemata viimase aja üks paremaid plaate. Welcome To Heartbreak on selle plaadi parim, järgneb Say You Will.
Mängitud 62 korda.

9. Rebstar ft Trey Songz – Without You
Loo sain Home Hillis olles, kuid oktoobris Sydneys olles kuulasin repeatiga päris palju. Looga seostub Kings Crossil asuv Funkhouse hostel, jasmiinitee ja külm kevadõhtu😉
Mängitud 69 korda.

8. Maroon 5 & Rihanna – If I Never See Your Face Again
Loo sain Home Hilis olles vist… aga pole kindel. Kuid suurem kuulamine jääb jällegi Sydneysse. Ma ei saa aru, mis mul selle loo juures niiväga meeldis.. hetkel tundub suhteliselt tavapärane olevat🙂 Ju see lugu sobis minu emotsioonidega siis.
Mängitud 72 korda.

6-7. Pussycat Dolls – Elevator
PCD viimase plaadi sikutasin endale Milduras olles. Elevator on üks parimaid lugusid sellelt väga healt plaadilt. Seda enam, et see on produtseeritud minu jaoks ühe parima muusikaprodutsendi Rodney “Darkchild” Jerkinsi poolt.
Looga seostub Riverboat Backpackers ja kevadine Mildura.
Mängitud 75 korda.

6-7. David Archuleta – Desperate
Terve David Archuleta plaadi sain Sydneys. Ainuke pop-lugu siin listis. Lugu meeldis Mildurasse saabudes, kuid looga seostub hr Kulli kodu Põhja-Sydneys, kus ma veetsin mõned päevad.
Mängitud 75 korda.

5. B5 – So Incredible
B5 plaat on mul olmas olnud juba päris ammu. Eestis olles kunagi kusagilt sain. Polnud seda aga eriti palju kuulanud, arvasin, et pole midagi erilist. Kui väga ma eksisin! So Incredible on megahea R&B. Annan enda pea! Teine väga hea lugu, mis asub 15. kohal, on She Got It Like That. Samuti ülikõva R&B ballaad, mis arvatavasti tõuseb She Got It Like Thatist ettepoole🙂
Mängitud 82 korda.

4. Toni Braxton – Not A Chance
Lugu, mis lekkis internetti mõned nädalad tagasi ja on VÄGA hea tonilik balaad. AB MAZ!
Looga veel seoseid tekkinud ei ole😛
Mängitud 83 korda.

3. minu hetkelemmik Brandy -Porcelain Doll
Kes mind Twitteris jälgib, teab, kuidas ma seda lugu kaifin. Lihtsalt vapustav! Üks parimaid lugusid Brandylt! Kahju, et see Brandy viimaselt albumilt, Humanilt, välja jäeti😦
Mängitud 109 korda.

2. Teyana Taylor – Google Me
Teyana, my girl! Google Me katkendit kuulsin ma Gossip Girli 2 hooaja 1. osas ja kohe otsisin netist loo ka üles. Juhuu! Väga hea Hip-Hop lugu.
Go Girl!
Mängitud 169 korda.

1. 112 – Caught Up
Lugu on mul arvutis olnud juba arvatavasti aastaid, kuid pole õiget tähelepanu saanud. Kui sorteerisin välja lood, mida ma kunagi kuulanud ei ole, oli see 1 esimestest. Ma olin väga positiivselt üllatunud! Lugesin just samal ajal Twilighti raamatuid, niiet Caught Upi pisut selline tumedam, kuid … stiilne emotsioon sobis raamatuga väga hästi. Nii ma siis lugesin raamatut ja see lugu repeatiga mängis taustaks. Ega ta muidu poleks nii suurt mängitud kordade numbrit saanud..
Mängitud 174 korda.

Tore asi on ka Last.fm, mis pidevalt minu muusikakuulamist jälgib ja erinevaid edetabeleid koostab.

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. E4 said, on 1. Jun 2009 at 15:11

    jeee, Twilighti vänn!noh samas pole ka imestada, tõsine naistekas!😛😀 mul kõik osad läbi loetud :p

  2. fallenboy said, on 1. Jun 2009 at 15:27

    mul ka! ja mulle meeldivad vampiirid, muidu ma poleks lugenud😛 Naostekas või ei, see pole ju üldse oluline😛


Lisa kommentaar

