Allmaailm

Puhkenädal

Posted in Mildura by fallenboy on 28. May 2009

Hetkel mängib iTunesis: Brandy – Freedom

28. mai 2009, Mildura, Victoria, Mildura

Laps tuleb tagasi! Täpselt kuu aeg on Eestis ja siis tuleb tagasi Melbournei🙂 Tubli laps!

Minul on aga puhkus — juba peaaegu nädal olen elanud peaasjalikult oma voodiserval ja elu nautinud. Tööd siinkandis eriti ei ole, aga mul raha veel on, seega pole hullu. Ma tean, et ma peaks praegu nutetud silmadega ringi jooksma ja tööd otsima vms, aga ah, ei viitsi. Mõned inimesed siin hostelis küll tegelevad ise töö otsimisega, aga ma usun, et mulle tullakse ise pakkuma. Seda enam, et kõiks siit ära lähevad — suurem võimalus saada tööd.

Muidu ei ole minu elus midagi huvitavat juhtunud.

Kaalun ma 10 kilo vähem, kui siia tulles ja isegi kõhurasv on kadunud🙂

Pekilaager must go on!

Lisa kommentaar

