Allmaailm

Ausalt Austraaliast

Posted in Austraalia by fallenboy on 16. May 2009

Hetkel mängib iTunesis: Aaliyah – Rock The Boat

16. mai 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Ma olen 6 kuud Milduras olnud! Endalegi üllatus :S

Aga mitte sellest ei tulnud ma rääkima.

Ikka jätkuvalt ajavad vihale ja teevad kurjaks inimesed, kes väsimatult räägivad blogides, ajakirjades, -lehtedes, kui tore on Austraalia, kuidas siin on KÕIK nii lahe, ilus, lihtne, odav, mugav jne. Palun, kallid kaasmaalased! Ma tõesti palun — ma saan aru, et pilet siia on kallis ja seetõttu ei juleta tunnistada, et raskelt kätte tulnud reis ei ole meelakkumine, aga palun jätaks kord selle valereklaami tegemise! Inimesed, kes pole varem Austraalias käinud, loevad teie arvamusi ja suu täitub veega… Milleks neile valetada?

Rääkige palun sellest, kuidas te nädalate kaupa kiirnuudleid sööte või Colesis enne kinnipanekut allahinnatud saiatooteid ostmas käite, kui teil tööd ei ole. Rääkige sellest, kuidas teid farmist täiesti ilma põhjuseta lahti lasti, päevapealt. Kirjeldage seda, kuidas te kuude kaupa kusagil suuremas linnas tööd otsite, tulutult. Kirjeldage seda, kui palju varastatakse teid paljaks. Kirjutage sellest, kui väsitav on igapäevane kuum päike. Üritage sõnadesse panna tunnet, mis tekib esimestel päevadel talus töötades.

Näidake pilte hostelidest, kus te elate.

Mida ma ütleda tahan, on, et palun ärge rääkige ainult sellest, mis on hea, rääkige nii, nagu asjad on, nii head, kui ka halba. Sest teie elust välja nopitud rõõmsad hetked jätavad vale mulje. Just selle mulje pärast tulin mina siia elama. Lugege blogi algust, kui tahate teada, mida ma tundin, kui ma teie kirjeldatud pudrumaad nägin…

Kõikidele neile, kes ei ole Austraalias käinud, kuid tahaks siia tulla: Austraalia on lahe! Inimesed on siin palju-palju sõbralikumad ja ilm on päikesepaistelisem. Kui sul on töö, piisab 2-3 päevast nädalas tööl käia, et maksta üür ja süüa normaalselt. Nädal töötamist tähendab juba mõne dollari kõrvalepanemist. Aga tööga ei ole siin enam nii lihtne, kui oli aasta(id) tagasi — talutööle saab kõige lihtsmalt, kui leiad mõne hosteli, kes tööd vahendab (neid on pea igas linnas, mille ümber põllumajandusega tegeletakse), aga ka need on töötuid seljakotlasi täis. Linnas on töö leidmine veelgi raskem — keegi teid seal ei oota. Heal juhul leiab töö mõne tuttava kaudu. Kuid lahtilaskmised on tavalised… Igaks juhuks peaks olema taskus minimaalselt 1000 A$, et nälga ei jääks ja “lesestaja” all magama ei peaks. Minu soovitus — kui linnas tööd ei leia ja raha veel järel, põgenege maale ja otsige farmis tööd — kasvõi niikauaks, et raha jälle normaalselt ja linnas saaks tööotsimist jätkata. Kuigi — niipalju, kui kuunud olen, on linnas tööleidmine pea võimatu.

Kliimas. Eestis jama ilm?😀 No kui te elate aastaringses suves, nagu mina olen seda teinud, siis te alles saate aru, kui tore on kevadine-sügisene vilets suusailm. Ja lumi! Aastaajad ruulivad!

Kellel võimalus — tulge ja reisige, vaadake maailma, see teeb kindlasti vaid head, kuid ärge uskuge neid, kes räägivad, et Austraalia on FAN-TAS-TI-LI-NE. Ei ole. Aga ta on parem, kui Eesti.

2 Vastust

Subscribe to comments with RSS.

  1. tiia said, on 18. May 2009 at 03:34

    tere, ei leidnud teie email aadressi, aga sooviksin seda, et edastada teile nõusoleku link blogilehe jaoks. palun kas oleks võimalik see saata aadressil tiia@blogileht.ee

    • fallenboy said, on 19. May 2009 at 16:05

      fallenboy gmail komm🙂


Lisa kommentaar

