Allmaailm

Eilne vaenlane võib olla tänane liitlane…

Posted in Mildura by fallenboy on 12. May 2009

Hetkel mängib iTunesis: Josh Groban – February Song

12. mai 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Täna oli riisihärra minuga eriti jutukas, hoolimata sellest, et ma igat asja 3-4 korda üle küsisin ja siis vastasin, mida arvasin, et oleks tore vastata. Täna rääkis ta mulle, et india inimesed on nii aeglased ja neid peab kogu aeg aitama, aga nemad ise ei aita kedagi. Selle mõtte esitas ta pooleldi mõistatusena — ütles: “you” ja näitas minu peale. Siis osutas munataimele ja toksis õhus sõrmega, ise samal ajal tähtsalt häälitsedes: “pick-pick-pick-pick”. Seejärel vedas sõrmega läbi õhu minu pealt indialastele ja ütles “help”. Siis ütles “indians”, tegi sõrmega sama toksivat liigutust, kuid kordades aeglasemelt ja ütles: “piiiiiiiick – piiiiiiiiick – piiiiiiick – piiiiiiiick” ja siis: “no help. This no good work”.

Ma vaatasin seda näidendit tuima näoga pealt ja kostsin vaid “they are slow” ja pühendusin edasi muntaimedele, ise mõeldes, et kunagi ma lausa põlgasin neid toredaid riisisöödikuid, kuid nüüd on nad mulle nii armsaks saanud ja nad on mind omaks võtnud.. Seevastu indialased oma pideva tatikõristamisega (loe: lobisemisega) on mind pisut tüütama hakanud. Ei aita ka see, et nad mind minu telefoni pärast fännavad.

Mul on nii kahju, et ma täna tööle valge särgiga ei läinud. Sest ma nägin munataime põõsas õitsemas võilille! Jah, täitsa meie võilill. Õitses rahulolevalt. Oleks mul valge särk seljas olnud ja neid oleks olnud rohkem, kui 1, oleks ma kohe usinalt pärga hakanud punuma. Aga ei, elu ei ole selline.

Täna käisin jälle pargis köielkõndi harjutamas ja kohtasin teise hosteli Stevenit a.k.a kordan-15-korda. Rääkis, et ühe teise hosteli kaudu saab Milduras packing shedis tsitruste kaste laduda tunnihinnaga 3-4 kuud. Või siis Canberra juures metsa istutada 2-3 nädala pärast. Eks need on kõik toredad tööd, mis väärivad arutlemist. Sest munataimega juhtub nädala pärast see, et ta ammendab ennast.

Kas eestis võililled õitsevad juba?

Lisa kommentaar

