Allmaailm

Köielkõndija

Posted in Mildura by fallenboy on 11. May 2009

Hetkel mängib iTunesis: Teairra Mari – Make Her Feel Good

11. mai 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Eile õppisin pargis köiel kndimist, ise olen rahul.

Ilust emadepäeva! Eile toakaaslasega arutasime, et kas lastega noored naised on emad või lõdva püksikummiga naisterahvad. Ma ei räägi neist naistest, kes on abielus ja puha, vaid neist 95%, kellel ei ole kopikat ega mõistuseraasu hinge taga ja jäävad äkitsi rasedaks… Ma tean, et Eesti iivet peab tõstma, aga…

Ilusat emadepäeva!

Täna olen viimast korda shitwreckis, kolin mõne tunni pärast peamajja, 4 inimesega tuppa. Peale minu on seal veel 1 eesti kutt ja jaapanlanna ja taivanlanna. Ma arvan, et ma saan sellega hakkama, olen kassi ja mõne inimese peal korralikult harjutanud! Aga noh, väike värin on ikka sees, nii hinges, kui jalgades.

Austraalia on ikka väga vahva riik — mul on telefon põllul töötamisest päris tuksi läinud ja paar kuud tagasi vaatasin telefoni välja, mille endale ostan, kui siit minema saan.. eile vaatasin — telefon, mis oli 2 kuud tagasi 400 A$, on nüüd 290 A$! No see on loogiline, sest uued mudelid tulevad peale ja kes neist vanemaid mudeleid ikka ostavad, eksole, aga näed, eesti firmad sellest aru ei saa, telefon, mille ma ostin 3 aastat tagasi, on enam-vähem sama hinnaga! Mis sellest, et keegi seda sellise hinnaga ei osta. Südantapahaksajav.

Ja fotokale üritasin hingeelu sisse puhda, aga ei tee ta ei kippu ega kõppu😦 Ma ei saa ikkagi aru, mis juhtus — ühel hetkel töötas ja järgmisel hetkel enam tööle ei lähe… Internetist lugesin, et aku klemme peab puhastama, aga need läigivad ja on täitsa puhtad! Ja USB-ga peaks ju ikkagi natuke tööle minema, aga ei! Müstika. Ainuke seletus, et keegi on ta minu teadmata maha kukutanud vms.. Kuigi midagi sellist ei paista küll… Noh, saangi uuema osta… 400 A$-ga😉 Panasonic-Lumix TZ5.

Hoidke siis mu sõbrannadele pöidlaid, nad hakkavad kooli lõpetama!

Lisa kommentaar

