Allmaailm

Laps kaob

Posted in Mildura by fallenboy on 6. May 2009

Hetkel mängib iTunesis: Aya – Do What You Want

06. mai 2009, Midura, Victoria, Australia

Ma kirjutan siis ühte kohta kõik ära, et ma ei peaks päevast päeva igale inimesele rääkima, mis siis toimub.

Kolm nädalat tagasi otsustas Laps, et ta läheb Eestisse tagasi.

Miks? Sest talle ei meeldi talutöö ja linnas on tööd leida raske.
Kas ta tuleb/läheb tagasi Austraaliasse? Jah, kunagi, aga mitte niipea. Kuna tal on 88 talutöö päeva tehtud, saab ta soovi korral välja võtta oma 2. Working Holiday viisa.
Millal ta läheb?/Millal maandub Ei ole minu asi kommenteerida, kui on soovi, võtke temaga ise ühendust ja küsige.
Ja tänase päeva populaarseim küsimus — Kas ta tuleb homme tööle? — Ei tule. Ja palun praktiseeringe loogilist mõtlemist.

Tegelikult ei ole probleem blogilugejates, vai minu kollegides põllul. Kõik nad küsivad riburadamisi Lapse kohta ja ma pean päeva jooksul 15 korda ühte ja sama juttu rääkima. Ühele pangepoisile, keda me kutsuma Juudaseks, rääkisin eile, mis seis selle asjaga on, aga see ei takistanud teda täna üle küsimast… Ei osanud arvata, et Laps nii pop on!

Ja nüüd 2. ring küsimusi:

Kas mina jään? Jah, mina jään. Ei kavatse veel tagasi Eestisse minna, mul pole seal midagi teha.
Minu edasised plaanid? Konutan Milduras niikaua, kuni saan ja siis lähen Melbournei. Vaatan seal ringi ja siis lähen Queenslandi farmi kusagile tööle, sest tahan Fijile minna. Edasi plaane ei tee, ei ole kommunist, vaid individualist.
Jään üksi? 2-1 on tõsti jah 1.

Lisa kommentaar

