Allmaailm

"Kaks nädalat istus, riist pihus, ja ei teinud midagi!"

Posted in Mildura by fallenboy on 6. May 2009

Hetkel mängib iTunesis: Toni Braxton – Not A Chance

6. mai 2009, Mildura, Victoria, Austraalia

Seoses Lapse lahkumisega on minuga põllul kohe kordi rohkem rääkima hakatud — kui enne sain ma ennast vaos hoida ja mõlgutada omi mõtteid, siis nüüd pahatihti minu mõttelõng purustatakse ja küsitakse midagi stiilis “Where is your friend/mate”, “Is he working tomorrow?” jne. Mina, kes ma heast small-talkist hea meelega ära ütlen, vuristan siis kiirelt pähejäänud teksti ette, kuid nagu ikka, üks vastus tekitab kohe 10 uut küsimust. Täna näiteks jõudis minu vestlus jaapani tüdrukuga sinnamaani, et ta küsis: “So you don’t like nice people?”.

– “Yes, I like them shouting, shooting and cutting!”

Eile jälle, kui ma olin lõpetanud india poisile oma vastuse ettevuristamise, kõndis meist mööda pangepoiss ja küsis, millest me räägime. India poiss ütles, et ei millestki. Ma siis kah kohe raputasin intensiivselt pead ja kinnitasin, et jah, ei millestki. Aga ega pangepoiss loll olnud! Sai aru, et me üritame midagi varjata ja otsustas india poisile kätte maksta. Kuidas? Rääkides mulle, kuidas india poiss oli endale külla kutsunud tüdruku, kes talle meeldis. Millegipärast viskasid vanemad ta sellepärast kodust välja ja poiss läks pangepoisi juurde oma külalisega. Elasid nad seal siis 2 nädalat õndsas rahus, mis ajas aga pangepoisi vihale: “Kutsub külla tüdruku, kes talle meeldib ja 2 nädalat istub, riist pihus, ja ei tee mitte midagi! Mitte midagi!”. Ma tegin näo, et ma olen loost haaratud, sama mures ja üllatunud, kui pangepoisski ja ütlesin, et noh, võib-olla on tegemist korraliku poisiga. Ma ei julgenud välja ütelda, et äkki on ta gei… sest india poiss oli minust löögi ulatuses ja tal oli pang just paprikaid täis saanud.

Kui ma olin maininud sõna “korralik”, hakkasid kõik indialased meie ümber kõva häälega naerma. Ma ei tea küll miks, kuid ma tean, et võõrast juttu ei ole viiskas pealt kuulata!

India poiss ütles enda kaitseks vaid “It’s lie,” ja miks ma peaksin selles kahtlema? Sest lõppude lõpuks ei ole mul ei sooja ega külma, mida te mulle räägite!

Lisa kommentaar

