Allmaailm

Imelik päev

Posted in Mildura by fallenboy on 19. Apr 2009

Hetkel mängib iTunesis: Ne-Yo ft Kashus – Closer (Cornaboyz remix)

19.04.2009 Mildura, Victoria, Austraalia

Hommikul köögis võileibu tehes kisas hosteli kass nagu tiiger ja ma andsin talle karbitäie magusa tsilli tuunikala, mis on jube, sest küüslaugu maitse lämmatab kõik muu. Kass sõi suure suuga kõik ära, siis lakkus ennast ja tundis end hästi. Hetk hiljem tegi sabaga krõõksu ja kogu tuunikala oli roosa triibuna külmkapi ukse ees maas. Ise ta enda järelt ära ei koristanud, ammugi siis mina, ja nii ta läks, tähtsa näoga, uksest välja. Lootsin, et keegi lükkab okse ära, kuid kui ma töölt tulin oli triip samas kohas. Küll natuke laieli aetud, aga ikkagi alles. Kuna siin majas on peale minu ja lapse, kes muideks 10 mail Eestisse tagasi läheb, veel vaid mõned üksikud hinged, siis ei ole raske arvata, kes okseliugu tegi.

Nagu ma juba mainisin, ostsin endale toreda T-särgikese, mis eile õhtul õlleseks sai, aga probleem on hoopis selles, et täna avastasin, et minu naabrimehel on sama T-särk. Jube jama. Sest minu pusa, koos T-särgikesega ostetud, on väga sarnane minu naabrinaise omale. Astusin mõlema jalaga ämbrisse.

Optus sucks big time! Ostsin üleeile 40 dollari eest kõneaega, millega saab 150MB netti. Ma olin üleeile paar tundi ja eile 3-4 tundi netis, suurema aja MSN-s, kuid eile õhtu oli kogu mu krediit otsas, ainult 500AUDi eest prepaid messaging money. Õnneks peaks kohe-kohe mulle saadetama Dodo SIM, siis saan kasutatada netti 40AUD = 3GB, või 70AUD ja 7GB.

Lisa kommentaar

