Allmaailm

Märts Milduras

Posted in Mildura by fallenboy on 16. Mar 2009

Youtubes käib One Chance – Look At Her Remix (Ft. Bobby Valentino & Lloyd)

16.03.2009 Mildura, Victoria, Australia

Ma pole nii ammu kirjutanud — osalt sellepärast, et muud ja huvitavat on teha, osalt seepärast, et huvi tuttavaid-sõpru informeerida on väiksemaks jäänud ja Eesti kaugeks minevikuks muutunud. Ja mul on nüüd internet, peaaegu püsiühendus😉

Aga ma siiski räägin, mis juhtunud on — teen seda lühidalt, sest mulle ei meeldi lugeda pikki kirjeldusi.

Prantslased sõid minu kolme-triibu jäätise ära. Ja ostsid siis uue asemele ja sõid kõige viletsama, pruuni triibu (shokolaadi oma) ära. Mul ei olnud selle vastu midagi — las söövad. Aga kui teisel korral sõid nad mu jäätise ära ja sellega juhtum lõppes, sain ma juba kurjaks — kuidas siis nii! Miks uut ei ostnud? Taigeel, merd! Kuidas ma teadsin, et prantslased? Sest kui nemad siit lahkusid, ma enam jäätise seest hambajälgi ei leidnud…

Eestlased. Jah, tulid siia suure kisaga 11-kesi. 6 neist lahkusid järgmisel hommikul, 5 jäid nädalaks. Paar päeva enne nende saabumist imestas Lynn, meie hosteli juhataja, et ta pole meid kordagi purjakil näinud! Meie = mina, laps ja veel 1 eesti kutt, kes siin on. Et tema teab, et eestlased joovad kõvasti, aga tänu meile ta seda enam ei usu… Peale seda, kui 11 eestlast siit üle käisid, ta usk taastus. Ja eestlaste olemasolust said teada kõik meie pisikese kommuuni liikmed — kes negatiivsel, kes positiivsel moel — aga oma jälje nad jätsid. Lynn keerutab veel siiani silmi, kui neist räägib. Ja ka mõned kõvad shoti napsuvõtjad meenutavad neid…

Meie kauaoodatud sõbrad saabusid. Üks neist kukkus selili hosteli uksele, kui oma uut elukohta nägi, mille peale Lynn ennast täis juua soovitas, teine võttis asja rahulikumalt. Nagu nutikamad juba aru said, on meiega hetkel vaid see rahulikum tüüp…

Mainin kohe ära, vastulauseks tema käitumisele, et backpackerid ei ole tavaliselt inimesed, kes usuvad, et elumängu võitjaks kuulutatakse see, kellel on surres kõige rohkem asju ja kes on parimas füüsilises seiskuorras… Otse vastupidi! Ja backpackeri naudivad elu, koguvad kogemusi. Ja seda mitte küünlavalgel 5-tärni restos.

Kõik on suhtumise küsimus, kallis!

Ja töö on meil ikka — aitame George Michaelile munataimi korjata.

Lisa kommentaar

