Allmaailm

Still alive

Posted in Mildura by fallenboy on 15. Feb 2009

Hetkel mängib iTunesis: Charlie Wilson – Jump In

15.02.2008 Mildura, Victoria, Austraalia

I know.. It’s been a while. Aga…

Jahedaks läks. Lõpuks. Kui temeperatur 42-lt 21 peale tuli, 2 päevaga, muutus maailm minu jaoks külmaks. Pikad püksid.

Aga õnneks paari päevaga muutus ilm taas normaalseks ja praeguseks on temperatuur pea stabiilselt 30-32 kraadi.

Tulekahjud. Taevamanna majanduslanguses. Tõsiselt. Kõik poed ja teenindusasutuses paluvad annetusi, paljud poed ja teenindusasutused lubavad % kasumist kannatanutele anda, ole vaid mees ja osta-tarbi minu saasta. Tulekahju on tänavale ajanud palju hoorasid*, kes enda perset pakuvad, peites oma läbikepitud lõusta ülla eesmärgi taha.

Töö munataimefarmis lõppes nädal tagasi — nädala, paarine paus, enne kui uued taimed kasvavad ja vilju küpsetavad. Senikaua aga korjame rosinaviinamarju. Lepinguga. 72 senti pisike pang. Päevas teenib 60-80 dollarit, miinus maksud. Pole hullu, vähemalt nn puhkuse ajal midagi teha. Ja viinamarjakasvatajad on väga hoolivad — smoko on nende poolt — kohv, tee, võileivad. Täna lõpetasime ühes farmis, tehti ka lõpik — õlu, grill, salatid. Huvituksin ma külmast õllest ja kuumast lihast, oleksin mee sees.

*******************
Ma tean, et õige väljend oleks lits, kuid ma ei taha litse solvata — nad meeldivad mulle

Lisa kommentaar

