Allmaailm

Hot in here

Posted in Mildura by fallenboy on 21. Jan 2009

Hetkel mängib iTunesis: Nelly – Hot In Herre

25.01.2008, Mildura, VIC, Austraalia

Homme, kuu pärast Maailma Tähtsaimat Päeva, mida ma ei tähista, on Austraalia päev. Palju õnne.

Kuum on. 35-42 kraadi. See tähendab 2 liitrit natutaalset mahla päevas, konstantset ventilaatori töötamist (sest konditsioneeri meil ei ole, st siin majas ei ole, peomajas on), käeulatuses täishigistatud rätikut (lihtsalt olemisest piisab, et märjaks minna…) ja kuni 6-tunniseid tööhommikuid.

Kätte on jõudnud ajad, kus päikesepaistelise ja kuuma ilma kohte ei öelda enam “ilus ilm” — uskusin siiralt, et mina seda aega enda silmaga ei näe, aga võta näpust!

Hetkel mängib iTunesis: Britney Spears – I’m A Slave 4 U

Möödunud nädalal oli veel, mida teha, tuleval vist enam nii lihtsalt ei lähe. Meie kolmest põllust kannab vilja, baklazaane, vaid üks, teised hakkavad vilju kandma taas ca kuu pärast. Kui enne korjasime 3 tundi baklazaane ja 4-5 tundi paprikat, siis nüüd korjame 3 tundi baklazaane ja 2-3 tundi prunime (pruning) vanu paprikataimi — lõikame paprikataimedel oksad ära, et siis uued oksad saaksid uusi vilju meile korjamiseks tuua. Mulle üldiselt pruning ei sobi.

Pruning jne on arvatavasti farmeril lambist võetud — ta ei taha meeskonda laiali saata, sest uusi inimesi on vaja juhendada, nad on aeglased jne… ta pigem hoiab meid enda juures lambist imetud töödega — kui raha saab, on ju kõik sillas (truud) ja keegi ära ei lähe.

Muidugi paha oli ka see, et reede-laupäev sellel nädala olid vabad. Vaba päeva vastu ei ole mul mitte kõigevähimatki, kuid ma olen siin ju tööd tegemas, orjamas. Olen austraalia odav tööjõud. Seega tahaks töötada. Ja mitte puhata.

Kuumus võtab sealt, kust isegi võtta pole — peale tööd poes käies küsis kassapidaja, kas me tapsime oma vanaema ära, nägime sellised välja.

Ja mul on uued seksikad lühikesed püksid. Ei ole kanni näha, issand! Ilusalt komebekalt natuke üle põlve jne. Nagu ettikett minu eas normeestele ette näeb.

Ja mul on ka uus seriaal, mille ma küll kahjuks 1 päevaga läbi vaatasin — The Secret Diary of A Call Girl.

Lisa kommentaar

