Allmaailm

Naelapea

Posted in Mildura by fallenboy on 7. Dec 2008

7. detsember 2008, Mildura, Victoria, Austraalia

Oli ka tagumine aeg! Peale 2.5 TÖÖhostelis veedetud nädalt saime ka lõpuks, mida me tahtsime — töö. Töötasime viinamarjakasvatuses, panime viinapuudele peale kilet, kinnitasime kile naeltega karkassi külge, et valmivaid marju kaitsta kuuma päikese eest. Töö oli küll lihtne, aga palk oli vilets — 12 dollarit tunnis, mustalt, cash in hand. Iga päev töötasime ca 7, 7.5 tundi. Muusikat ma kahjuks kuulata ei saanud, sest meie nn ülevaataja või boss, Gavin, ütles mulle, et ma ei tohiks muusikat kuulata, sest ma paistan välja “eksinud”, aga ma pole ju. Idioot.

Hea või halb, siiski on see kõik selleks korraks läbi — töö läheb küll jooksvalt välja kuni märtsini, kuid meie — mina, Laps ja meie soomlasest toakaaslane, seda tööd enam ei tee, nimelt lasti meid lahti. Täna õhtul tuli hosteli omanik Peter meie juurde, ümbrikud palgaga näpus ja teatas, et meie seal enam ei tööta, sest töö meile ei sobi. Alguses oli mul suu lahti, üllatusest, siis olin ma vihane ja lõpuks, kui ma aru sain, mis oli Gavini silmis tegelik probleem, ma rahunesin — Gavin on väike inimene, ma ei pea tema pärast ennast ärritama.

Ja tegelikult oli see hea, sest homme alustame uue tööga, mille saime läbi teise hosteli — täpselt ei tea, mida me tegema hakkame, kuid palk on 16.82 tunnis (maksudega) ja kõik on seaduslik — seega on mul võimalik tagasi saada ka maksud.

Elu on hetkel küll tore ja vahva, kuid kuuajaline Sydneys tööootamine on meie kõik säästud tugevalt nulli tõmmanud ja mul kasvavad juba eestis võlad.

Tänase sissekande õpetussõnad: Ärge kunagi usaldage austraallasi! Kuna nad on kõik nii positiivsed ja rõõmsad, siis nad endalegi tahtmatult valetavad olukorra tegeliku seisu kohta, mis viib olukorra loomulikult veelgi hullemasse seisu.

Vabandust, aga nii see on. Me ei ole kohanud sellist situatsioni mitte ühe korra, vaid päris mitu🙂

Lisa kommentaar

