Allmaailm

Detsember

Posted in Mildura by fallenboy on 2. Dec 2008

Hetkel mängib iTunesis: Pussycat Dolls – Bottle Up ft Snoop Dogg

02.12.2008 Mildura, Victoria, Austraalia

Ei, ma ei ole Looja karja läinud — lihtsalt viimasel ajal on olnud nii palju huvitavat teha, et ma pole kirjutada jõudnud.

Mida huvitavat on juhtunud?

No näiteks esimest korda minu tuuri ajaloos olen ma hostelis, kus on tasuta WIFI. Juhuu! Mis sellest, et uue kuu alguses tõmmatakse paari päevaga quota 0-i ja terve ülejäänud kuu peab kogu hostel jagama 14 kb ühendust🙂 Aga ma ei vingu, võin vaid olla uhke, et mina olen kindlasti võitja, sest jõudsin kõige rohkem asju tõmmata netist maha selle kuu alguses: Brandy (6/10), Beyonce (3/10), Ne-Yo (6/10), Pussycat Dolls (9/10), Kanye West (10/10) albumid, lisaks veel mõned üksikud laulud, kolm 100 MB podcasti ja kolm Gossip Girli uut osa. Niiet ei saa just öelda, et ma oleks väga tõsiselt suhtunud soovitusse kasutada interneti välise maailmaga suhtlemiseks, mitte muusika-filmide mahalaadimiseks. Ainuke tõsine asi kogu selle asja juures on minu nägu, kui minult küsitakse, kas ma midagi maha laen ja ma ütlen, et ei lae.

Miks ma seda teen?

No ma ei teeks seda, aga kuna mulle ei ole suudetud ca 3 nädal jooksul tööd leida, siis ma pean ju ometi millegagi mängima ja vastupidiselt üldlevinud arusaamale ei ole minu riist rauast.

Lisaks internetireeglite rikkumisele olen ma avastanud, et Mildura on arvatavasti esimene koht, mis mulle tõsiselt meeldib — kõik need uued ja ilusad majad, ilusad aiad ja pargid. Tundub nagu oleks ma Euroopas!

Lisaks olen ma veel harjutanud oma kulinaarseid oskusi ja võin auga öelda, et mul kulus vaid 3 korda, et järgi teha Sydney Paddy Marketi toidukohtus pidevalt tellitud Spicy Fishi. Muidugi ilma kalata, seda vaid sellepärast, et kala ei anna sellele toidule mitte midagi juurde. Ja ma olen sügaval sisemaal, kus ma seda kala siin saan? Külmutatud kala? Halloo! Kui ma oleks kohe arvanud, et külmutatud toiduainetest head toitu ei saa, oleks ma Spicy Fishi järgi teinud kahe korraga.

Mildura on ka ainuke linn, kus kõikjal mängitakse mulle meelepärast muusikat — R&B-d! Seda nii linnas, poodides, kui ka möödasõitvatest autudest. Selle põhjuseks on vast siinse elanikkonna noorus. Võis siis kogu linna noorus.

Linnale lisab müstilisust jõgi, mis siit mööda voolab — nimelt on siia jõkke müstiliselt uppunud inimesi… keegi ei oska seletada, miks nad uppusid. Ja krokosid siin ju ei pidavat olema. Vist. Ma ei tea.

Lisa kommentaar

