Allmaailm

Himuga räägin natsa

Posted in Mildura by fallenboy on 18. Nov 2008

Hetkel mängib iTunesis: David Archuleta – A Little Too Not Over You

18.11.2008 Mildura, Victoria, Australia

Ma ei julge rääkida ega silmsidet kellegiga luua, sest uus-meremaalane muidu hakkab rääkima ja kui tema juba alustab, siis satub ta loopi ja enne katkestamist ta vait ei jää. Täna katsetades stir-fry juurvilju magusa pipra kastmes (mis läksid liiga suure sojakastmekoguse pärast tuksi, kuid sellegipoolest ikkagi kõrist alla), rääkis ta mulle korduvalt, kuidas ta Londonis poolakaid peksis ja politsei teda 40-kesi kinni võtma tuli. Ma võiksin rääkida detailsemalt, veelgi parem — tsiteerida, aga mul pole tahtmist.

Meie hosteli omanik, arvatavasti Peter, nimed mulle ju meelde ei jää, peab mingisuguseid läbirääkimisi homme, et meid Lapsega kusagile tööle saata. Ma küll ei oska arvata, millega tegu võib olla, kuid naabri aeda kiigates teeks julge pakkumise, et aednikuks ja mitte siit väga kaugele. Kui vaja soovitusi, siis härra Kull Sydneyst (nüüd vist juba Cold Coastilt) kindlasti neid annab.

Muidu on elu täitsa lilleline, nii lilleline kui see kevadises kõrbes olla saab ja Nukit pole me ikka veel näinud. Ega kuulnud. Hoolimata sellest, et me temast kogu aeg räägime ja teda sellega karja kutsume… Kui kellegil on Yu Hua number, siis võiks selle meile anda, saaks temaga natuke rääkida ja pärast tema inglise keele üle naerda.

So-so, is it a vegetable?

Really!?

Ups, see oli ju Miuki. My bad.

Lisa kommentaar

