Allmaailm

Nunn, Sveits, jasmiinitee, Gyudong ja hai hambad

Posted in Sydney by fallenboy on 6. Nov 2008

Hetkel mängib iTunesis: The-Dream – So Real So Fake

06. november 2008, Sydney, NSW, Austraalia

Vabandust, et ma pole paar päva kirjutanud! Eriti vabandan Tallinki inimeste ees (statistikast paitab, et neil on meie vastu TO HU TULT suur huvi). Aga teate, asjad on nii igavad, et paari päeva peale saab ehk mõne sündmuse kokku kirjutada… Näiteks täna poes käies jalutas meie ees neiu, kelle särgile oli kirjutatud “Try to resist me…” ja mina ütlesin selle peale “It’s not very hard”. Ma pean enda käsile võtma ja endale selgeks tegema, et siin ei saa inglise keeles (kõva häälega) kommenteerida. Ja mitte ka eesti keeles! Täna Paddy’s Marketis poodides tuslates sattusime pealt kuulama kahte eestlast — jube põnev oli käituda tummahambana🙂 Nad ei saanudki aru, et me eestlased olime.. Ahahahaha! Niiet kui Te olite kella poole 4 paiku Paddy’s Marketis meenetepoes, siis tea, et teid on nähtud!

Aga alustame siis uuesti:

Nunn – Carl Nunn, Agile vanemkonsultant, kes mulle selle ajakirjandusemaigulise töökoha leidis. Iga päev helistab ja kinnitab, et saab kohe-kohe minu proovitöö kohta feedbacki. Mees, tunnista kaotust ja ära aja pada, eks! Eile helistas ja pakkus mulle ideaalset kohta — XHTML-CSS spetsi, kes oskab natsa JavaScripti. Olin huvitatud. Ja siis tuleb välja, et Optus. No tule taevas appi! Ütlesin, siis et ei aitäh, olen seal käinud ja oma intermediate tasemel JavaScriptiga võivad nad kaka sisse püherdama minna🙂

Sveits (mul pole siis shaad) – Prantslane, meie laps, kolis esmaspäeval välja — sai mingi sponsorshipiga töökoha ja kolis Manlysse. Asemele tuli 35 aastane sveitslane, kes on KURAT! kui jutukas. Räägib kogu aeg kvaliteedist ja kuidas seda Austraalias ei ole. Talle ei meeldi Austraalia — talle meeldis küll sõita läbi kõrbe, aga linnad ja idarannik talle mokka mööda ei olnud. Puuksutab hirmsasti — alguses sai sellest nina aru, nüüd juba kinnitavad seda ka kõrvad.

Jasmiinitee – roheline tee jasmiiniõitega! Sa raisk, kui hea! Ma Paddy’s Marketis kogu aeg seda tellin — seal on ta külmana, jääkuubikud sees… Mmmm. Meega.

Gyudong – tema on siis korea poiss, kes oli meie toanaaber Cabooltures. Saabus üleeile Sydneysse, täna saime kokku, andis meile Caboolturesse saabunud kirjad ja käisime koos söömas. Läheb järgmine nädal Koreasse, detsembris tagasi. Vedasime lapsega kihla, et kui ta esimese 10 minuti jooksul Laura kohta ei küsi, söön ma oma mütsi ära. Kurat, venitas 20 minutit välja!

Hai hambad – tegelt hammas. On mul kaelas.

Lisa kommentaar

