Allmaailm

Teine november

Posted in Sydney by fallenboy on 2. Nov 2008

Hetkel mängib iTunesis: The-Dream – So Real, So Fake

02. November 2008, Sydney, NSW, Austraalia

Tänane (ja ka eilne) päev ei olnud mitte midagi erilist. Sain teada, et kliima ei soojene, vaid hoopis jaheneb, mis on täieti loomulik looduse käik. Ja täna, nagu ka mitmel teisel selle nädala päeval, lasin ma Paddy turu toidukohtus endale valmistada teravas kastmes kala (nad teevad seda tavaliselt kanaga, aga mina ju armsaid pisikesi linnukesi ei söö). Ja siis uimane tuigerdamine kesklinnas. Otsisime The Blade Runneri raamatut, mis on pärit Riista* sulest, aga ei leidnud. Seega pidin ma blogsStationist sikutama maha blogisid, mida lugeda. Päris palju eestlasi on emigreerunud Aussi. Exodus 08.

Homme ehk Carl Nunn teatab mulle, et ma olen megaandekas ja just see, keda tahab see suur meediakorporatsioon enda ridades näha. Kuigi mul pole eriti huvi sinna minna… Aga eks näis. Peaks vist endale kusagile farmi töö otsima… Aga jah, eks sellega veel aega on — ja äkki on mind vaja kusagie kõrvalosatäitjaks vms… Ei saa ju linnast lahkuda, eriti peale sellist karjääripööret.

*********
* Dick

Lisa kommentaar

