Allmaailm

CDM Graphics, 2 päev

Posted in Sydney by fallenboy on 29. Oct 2008

Currently playing in iTunes: Google Me by Teyana Taylor:

You ain’t even gotta ask nobody bout me.
I’m certified on the internet than anybody
If you looking for me
Go and pull it up
Cause I’m a celebrity
I know you done heard of me.
You ain’t even got a clue but it’s so true.
They flashing them cameras
Cause baby I’m the new, new.
So if you looking for me go and pull it up
Cause I’m a celebrity
Go head & google me.

29. september 2008, Sydney, NSW, Austraalia

Käisin täna teisel proovipäeval. Pidin disainima, pange nüüd kõik tähele, visiitkaardi taustasid. Jah, ka mina mõtlesin, et visiitkaarte, kus ei ole logosid ega kindlaid andmeid — lihtsalt disainitud põhjasid. Tegin 4 valmis, endale täitsa meeldisid, aga Hady vaatas neid ja imestas — no mis need nüüd on? Kus on pildid? Pildid!? Mis pildid? Ma pidi ju disainima visiitkaardi põhjasid… JAH — disainidki. Ja siis ta näitas, mida ma teema pean — üritan võimalikult viiskalt kirjeldada, mida ma nägin:

Totaalne pask. Visiitkaardi põhi? Pildipangast sikutatud põrandalaua pilt, millele on Photoshis peale joonistatud tumehall poolläbipaistev kast, millele on omakorda lisatud Inner Shadow effekt. Ma pole midagi nii rõvedat veel näinud.

Nagu sellest veel vähe, näitas ta mulle Apple OSX Tigeri default taustapilti, millele oli jällegi peale joonistatud must kast, seekord ümarate äärtega ja.. jällegi lisatud sisemine vari. Kohutav.

Tegin talle 4 uut kujundust, üritasin vältida musti kaste ja sisesmisi varjusid, enda arvates sain tulemuse, mis oli palju palju parem, kui temal, kuid mina poleks midagi sellist muidugi vabatahtlikult kellelelegi näidanud.

Siis disainisin ma bannereid — nutt tuli peale, ausõna — võta pildipangast pilte, kustuta inimesi ära, kleebi uusi peale ja topi varjusid, elemente jne… Ma kasutasid Photoshopi Brushe ja Patterne ja enda arvates tegin kordi vastuvõetavama banneri, kui näidis, kuid temale see jällegi ei meeldinud.

Kui õhtul rääkisime, palus ta mind homme tulla uuele proovipäevale — veebi disainima. Ütlesin, et tore, aga ma juba tean, et homme ma sinna enam tagasi ei lähe. Kohutav — ma pole veel sellist jama teinud. Mõni ime, et müügimees saab sõimata et ta ei müü, kui tehtud tööd on midagi nii kohutavat.

Pea valutab.

Lisa kommentaar

