Allmaailm

CDM Graphics

Posted in Sydney by fallenboy on 28. Oct 2008

Currently playing in iTunes: Google Me by Teyana Taylor — oi kuidas ma seda lugu armastan!

28.10.2008 Sydney, Austraalia

Täna tegin proovipäeva CDM Graphicsis. Läksin kella 1130 kohale ja sain ülesandeks teha CMS! Nagu WTF! Eesmärk siis dumbuserile pakkuda blogi moodi asja. Nojah. Tegin ära, sissellogimisega WYSIWYG-editoriga mootori, mis lubab tekitada uusi lehti ja vanu muuta. Lisasin ka võimaluse oma faili pilte laadida.

Kui ma Haymarketis toidukohtus lõunal käisin, tundis mu ära(!!!!) üks jaapani tüdruk, kelle käest ma eelmisel teisipäeval teravas kastmes kala tellisin (tema enda sõnul, pole kontrollinud, kas see oli ikka teispäeval :)). Väga hea tunne oli! Tellisin sama asja ka täna — sest mis seal salata, see on hea😉

Tööpäeva lõpus näitasin ette oma CMS-i ja mis sellega teha saab. Hady jäi rahule. Vaatasime siis minu CV-d ja tehtud töid. Minu disainitud asjade peale läks Hady täitsa silda, niipalju, kui 40 aastane seda suudab ja küsis, miks ma ei disaini, et mul on väga head tööd! Ütlesin, et olen sellest küll huvitatud, aga ei tunne ennast kindlalt.. Ta pakkus välja, et minu nõuolekul paneb ta mind disainima, mis mulle muidugi väga sobib. Niiet homme olen ma disainer! Can’t wait!

Mis on CDM-s lahe, peale itaallasest progeja, kes on käinud Tallinnas, on kiire internet! Ma sain maha tõmmata hooaja esimses Gossip Girli osa. Fuck! I need 2 change my pants cause I just came!

Lugu, mis hetkel mängib, on Gossip Girli 2 hooaja esimesest osast — tseenist, mis tutvustab Valget Pidu.

Ma olen eluga rahul!

Laupäeval kutsuti mojitopeole, ei tea, kas peaks minema? Kuidas või kus see pidu küll lõppeda võib !?

Lisa kommentaar

