Allmaailm

Harbour Bridge, 2. tulemine

Posted in Sydney by fallenboy on 26. Oct 2008

Currently playing in iTunes: Take U There by Usher ft Beanie Sigel

26.10.2008, Sydney, NSW, Australia

Täna oli plaanis käia ära Optuse maja juures, et homme hiljaks ei jääks, ära ei eksiks või paanikasse ei satuks, aga internetis läks nii kaua aega, et ma otsustasin homme tund varem minema hakata, küll ma õigeks ajaks kohale jõuan. Täna tegin homse jaoks endale soengu pähe — 12 dollarit, 10 minutit läks! Pole veel vaadanud, kuidas välja kukkus, ega kutt fileerimist üldse ei teinud… Aga see-eest sain teada, et mul lõigatakse kukalt jne teraga number 4. Väha uhke.

Aga tänase lõuna eest ma põlen põrgus. Käisime jälle Paddy’s Marketis hiinakate toidukohtus ja tellisin endale teravad, eggplantiga nuudlid. Kui ma olin umbes poole endale sisse ajanud, sain aru, et terakesed, mis kastes on, on hakkliha. Vist. Pidi olema lihavaba, aga võib-olla siis hakkliha on nende arusaamist mööda taim. Kana paljue arvates on.

Eggplant ei ole hea. Alguses on, aga hiljem ei ole.

Ja hiljem kõndisime Lapsega üle sadamasilla. Ja siis tagasi.

• Et Eestis on siis torm.
• Palju õnne Acer Eventsile 2 aastaseks saamise puhul! Kunas kooki saab?
• Hoidke homme kelle 4 paiku hommikul mulle kõik pöidlaid!

Lisa kommentaar

