Allmaailm

Kolija

Posted in Sydney by fallenboy on 25. Oct 2008

Currently playing in iTunes: Тоска by Dima Bilan

25.10.2008 Sydney, New South Wales, Australia

Täna hommikul kuulsin läbi une, kuidas hosteli admin pakkus hostelisiseses raadios tööotsa — 5 tundi mööblit kolida, 15 dollarit tunnis, cash-in-hand. Mõtlesin, et lihtne töö, raha on vaja, aga ei liigutanud ennast — ma olen voodis hea — võin tundide kaupa magada. Otsustasin, et kui ta hõikab töökohta välja 3 korda, siis on see märk sellest, et mina pean minema. Peale kolmandat korda läksin alla ja küsisn, kas ikka on veel vaja. Oli. Sain riietumiseks 2 minutit ja minu kolija karjäär algas.

Kolimismeeskonna moodustasid kutid, kes elavad siinsamas hostelis — üliekspressiivne ja lõbus Mason, loomulikult ameeriklane, lihastes ja lihaseid alati eksponeeriv “big guy”, hammaste järgi vaadates kohalik, 2 sakslast, kes ei teadnud, mis koht on Estonia (sakslased reegina ei tea Estoniat — neile peab ütlema Estland. Nagu mõnele prantslastele Estonii) ja Simon — inglane.

Seltskond oli tore, Big Guy edvistas enda lihastega, käperdas pidevalt Masonit ja ühte saksa kutti, kuni sakslane talle taha tahtis keset kooli hoovi keerata. Homoseksuaalseid situatsioone võis kohata igal sammul.

Kolimisplatsile sõitsime me autos, mis oli nii täis laotud, et enne autosse istumist loeti mulle sõnad peale — kui auto ümber peaks minema, mida ta suure tõenäosusega teeb, hoia oma käed rinnal ja kummarda ette. Nagu näha on mul sõrmed sirged, seega me autot kummuli ei suutnud kimada.

Töö iseenesest lihtne — tassisime 1000 koolilauda ühest laohoone nurgast teise, mõned trollitäied kolmandale korrusele — eesti mõistes siis 4. korrusele.

Kõik see võttis aega 4,5 tundi.

Õhtul maksti mulle pihku 70 doltsi. Pakuti välja, et ma permanentselt tiimiga liituks, aga no ei olnud see töö nüüd nii tore kah. Keegi peab ju Optusele kodukat tegema. Või siis CDM-s disaine ja CMS-e ühendama.

Päeva nali: “What you get when you fuck an ear? Hearing aids.

Mul võttis aega ca 12 tundi, et naljale pihta saada. Ära piina ennast — anna endale aega. Olla blond ei ole halb, see on elustiil.

Lisa kommentaar

