Allmaailm

Kolmapäev, 22. Oktoober 2008, Sydneys

Posted in Sydney by fallenboy on 22. Oct 2008

Ärkan kell 7:00, sest pean jõudma kella 9:00-ks Bondi Junctionisse, kus ootab mind Dave, kellega ma eile õhtul leppisin kokku tööalase kohtumise. Tööks on müügitöö, millest ma eriti vaimustuses ei ole.
Kell 7:30 olen ma ikka veel voodis ja otsustan, et ma ei lähe Daviga kokku saama, sest magada on hea ja ma ei hakkaks müügitööd niikuinii tegema.

0740 ajan üles Lapse ja küsin, kas me läheme Daviga kokku saama. Seda sellisel viisil, et ainuke võimalik vastus on eitav.

Enne kella 0800-t hakkavad ehitusmehed tööle ja meie tuppa tuleb hirmus müra. Just sellepärast ongi meie prantslasel, keda me enda lapseks kutsume, kõrvatropid. Otsutan osa saada hosteli tasuta hommikusöögist, kuhu ma eriti pole veel jõudnud banaanidieedi tõttu. Teen endale 2 moosisaia ja tassi teed. Teised hostellased vaatavad Simpsoneid, mina seinal olevaid plakateid.

Umbes pool 9:00 lähen tagasi tuppa, võtan dusigeeli, hambapasta, shampooni ja hambaharja ja asutan dussi alla minema. Laps liitub minuga. Täna sajab ja on 12 kraadi sooja WC/dussiruum on suhteliselt külm. Hüppan dussi alla, keeran kuuma vee peale ja kiirelt venitan riista, sest see on külma pärast väikseks tõmmanud ning dussikradin on nii kange, et teda ei saa korraliklt äärest ääreni ette tõmmata ning on oht, et keegi veetab, et mul on imepisike riist. Vesi on mõnus; kabiin aurab. Pihku taguda siin ei saa — sellesamuse kardina pärast.

0930 läheme lapsega Kings Crossi kaubanduskeskusesse, kus vaatame enda pangakonto jääki ja tõdeme, et viimasd palgad pole ikka veel üle tulnud.

0945 siseneme Kings Crossi raamatukogu fuajeesse. Internetti ei saa enne 1000. Loen niikaua kohalikku ajalehte, mis tutvustab ut rubriiki “Talking heads”, mis debüteerib küsimusega “Kas Kings Crossi, kui seksitänavat, on vaja”. Vastab mingi tähtis vaamees, kes ütleb üheselt, et on küll. Et ta ei tahaks, et Kings Crossist saaks samasugune silmakirjalik kant, nagu mõni teine Sydney äärelinn, kus räägitakse prostituutide puudumisest ning seda vaid seetõttu, et seksi müüakse varjatult. Mõtlen kohe silmakirjalikule Eestile.

1000 saame minna internetti. Uusi olulisi kirju mulle ei ole, seega laadin üles pilte Orkutisse, loen Delfit ja Eesti Päevalehte, mille uus kujundus on lausa kohutav, amatöörlik ja läbimõtlemata, masendav ja kirju.

Seejärel tõmban uut muusikat — Britney, Beyonce, Beyonce, Ne-Yo, Justin Timberlake ja Christina Aguilera.

Kell 1220 saan meili Samanthalt, kes teatab, et Optusest on talle saabunud vastus ja Optus tahab mind intervjuule. Palub koheselt helistada talle tagasi. Lähen tagasi hosteli, sest telefon jäi sinna.

1230 helistan Samanthale, kes teatab väga hea uudise mulle taas ja räägib, et Optus tahab minuga kokku saada Esmaspäeval kell 11 ja ta saadab mulle kohe kõik vajalikud detailid. Küsib ka ise minuga kokkusaamist, näiteks homme, et asju arutada ja mulle juhtnööre jagada.

1240 istun netis ja otsin blogile uusi skinne. Laps küsib, kas me sööme kah midagi. Tõmban kiiruga Viennasse London Preppy ja tema soovitatud Rentisti blogi sissekanded õhtuseks lugemiseks.

Umbes 1300 läheme tagasi Kings Crossi kaubanduskskusesse. Märkan uut masinat, mille kaudu saab DVD-sid laenutada 2.99 eest, selleks on vaja vaid krediitkaarti. Leian endale filmi 200 America ja laenutan selle, tõmmates enda krediitkaardi vajalikust praost läbi ja tippides sisse enda e-maili aadessi tseki jaoks.

1305 saabume Colesisse ja ostame kiirnuudleid, saiakesi, mahla, tuunikala ja krõpsu.

Umbes kell 1330 jõuame tagasi hostelisse ja sööme köögis.

Umbes 1400 istun enda voodis, kuulan tõmmatud muusikat ja loen London Preppy feedi. Kutt kolib Sydneysse. Avastan enda feedidest video, kuidas kutt paneb pihku käpiknukuga — kujutage ette, et keegi võtab teilt suhu, samal ajal, kui te ise teda fistite…

1700 vaatame Lapsega tasuta renditud filmi 200 America. Filmi idee on lahe, aga teostus on väga algeline. Mina oleks filmile natuke sügavust juurde kirjutanud.

1845 ostan tunni neti aega ja kontrollin maili. Samantha õnnitleb mind Optusega nii kaugele jõudmise puhu ja teatab, et minu intervjuu on kinnitatud. Vastan Samanthale, et sain ta kirja kätte ja võiksime homme kell 11 kokku saada, et arutada, millega ma hakkama olen saanud ja mida edaspisi ette võtta.

Auk on saatnud nädalakava ja teatavad, et on kolmapäeviti nüüd biklubi, reedel odav baar ja laupäeval diskosaal. Ma ei mõista, miks nad kavaga nii palju vaeva näevad? Inimesed tulevad klubisse ju tantsima, jooma, suhtlema, mitte Lainet (keda nad on näinud söögi alla, peale ja vahele, korduvalt) kuulama. Ja see, et klubis on faghagid — no kunas neid ei ole olnud? Muretsegu hea resident DJ, uuendagu klubi ja kohvikut ning ongi kõik korras. Ega gaydel mujale niikuinii pole minna.

1945 disainin aussie.fallenboy.com blogile uut skinni ja kuulan muusikat. Maroon 5 ja Rihanna hookupi algus on väga kõva — kujutan ette, kuidas Rihanna kitsas koridoris mööda seinu aeleb ja mööda astmeid kõrgemale tõuseb (hostelis on kitsad treppidega koridorid ja ma kujutan ennast Rihanna asemele). Brandy ja Darkchildi Departed on päris hea, mitte küll pead sassi ajav, aga siiski parem, kui Janeti ja Darkchildi Feedback. Brandy kõlab hästi.

2030 loen Samanta saadetud juhendit, kuidas intervjuul käituda ja kardan, et mulle ei jää intervjueerijate nimed meelde.

2045 Teen pilte enda arvuti desktopist (Sex Shop) ja arvuti taustapildist (kah Sex Shop). Sex Shop, kui keegi ei tea, on punase kardina taustal põlev punane poe reklaamtekst. Pood asub Tallinnas, Kentmanni tänava Liivaia poolses otsas. Müüjateks on seal suhteliselt vanad prouad.

2240 lõpetan päeva ja London Preppy stiilis päevikukirjutamise ning lähen magama.

Lisa kommentaar

