Allmaailm

Ma armastan asiaate!

Posted in Sydney by fallenboy on 21. Oct 2008

Mu tujud muutuvad nagu PMS-is vaevleval naisel…

21.Oktoober 2008, Sydney, NSW, Austraalia

Pikendasime enda olekut siin hostelis terve nädala võrra, siis saame rahulikult tööotsingutele pühenduda. Ja iga päev tunni tasuta netti.

Täna käsime enda tagumikku pakkumas kahes kohas, no Laps 1 kohas, ma kahes — teine koht oli selline fancy, mis tegeles ainult loominguliste inimeste vahendamisega. Seda nad mainisid kohe, kui ma nende juurde sisse astusin. Paar sõna vastu ja nad palusid oma CV saata😉

Teistest agentuuridest pole ei kippu ega kõppu — aga noh, sellega peab siin arvetsama, siin liigub kõik oma ajas ja omas ruumis — vahemaad on suured, suhtumine on easy ja kiiruseületamise kartust ei ole vaja karta… Seega kui ma ära jõuan mingi vastuse oodata, olen ma kas igavusse, nälga või närvivapustusse surnud…

Sydney ilm on nagu lapse perse — iial ei tea, mis välja tuleb — pühapäeval on 31 kraadi, esmaspäeval 17… Ja kolmapäevaks lubab 13 kraadi. Poleks nagu erilist probleemi, kui mul jakk vms sooja oleks — ma unustasin enda Hispaaniast ostetud nunnu jaki kas Ayri või Home Hilli — seal ma jakki ei kandnud, seega ma sellest puudust ei tundnud. Siin aga pitsib vahel piiska ja tuul tõmbab kohutava kiirusega läbi, niiet oleks vaja midagi kaitseks ette panna.

Miks ma asiaate armastan? Käisime täna Paddy’s Marketi food courtis söömas — ma sõin tervava kastmega kala, laps mereande… No küll aasia köök on hea! Viimane kord käsime seal söömas siis, kui meid 3 oli — võtsime siis kõik mereandidega nuudlid, mis minu ja Laura arvates ei käranud kassi persse kah mitte, aga seekord oli kõik palju parem😉 Mõtlesin, et olen stiilipuhas ja joon peale rohelist teed, lootes saada ilusas hiina porselanist tassis aurava tee, aga võta näpust! Sain hoopis külma jääkuubikutega rohelise tee, millele visati kõrs kaasa. No eks Aasia hakkab kah KAHJUKS amerikaniseeruma… NO aga tee oli kordades parem, kui mõni keemiat täis ameerika nn jäätee.

Tagasiteel Kings X-i avastasime hiinalinnas kauabandukeskuse, kus müüakse aasia tehnikat. Väga lahedad mobiiltelefonid näiteks. Ja pood, kus ol Hello Kitty teemaline Mobiiltelefon, mis välimuseslt meenutas natuke natuke vana Alcateli — selline väike, paks ja ümarate äärtega. Aga roosa. Hinnaks 380 dollarit. Ja siis 80 dollariline Hello Kitty roosa arvutihiir … Nii nunnu (Tsau Hanka!).

Lisa kommentaar

