Allmaailm

20. oktoober 2008

Posted in Sydney by fallenboy on 20. Oct 2008

Currently playing in iTunes: DList Radio 10-11-08: Daniel, Matt, Jack MacKenroth, DJ Connie Casserole, Brendan James by Daniel Nardicio

20.10.2008, Sydney, NSW, Australia

Täna oli tööotsimise päev. 15 minutit peale esimese CV saatmist helistati mulle ja pakuti mulle kohta samas suurfirmas, kuhu pakuti paar nädalat tagasi. Lihtsalt uus agentuur. Ütlesin, et vaadake, kui tore ja ikka olen huvitatud, pange mind ikka rivvi😉 Äkki see agentuur liigutab enda perset natuke kiiremini ja paneb mu tööle.

Küsisd, kui palju ma tahaks pappi saada, ma muidugi ei tea, milline tase siin on, IT-s saavad inimesed 22- 140 dolarit tunnis, seega ütlesi 50 ja tunds, e nad jäid rahule… Eks näis.

Õhtul käisime uue sõbra kontserdil, on teine LA-st päris kooripoiss, kes siis muusikat õpib — tema insruktsioonid maa ülesleidmiseks olid niivõrd halvad, et me istusime natuke vale maja juures ja kui aeg küps, läksime linna peale minu veel väljateenimata suurt palka mängult raiskama — Virgin Mega Store ja pisikesed butiigid. Lõpuks liikus ka kooripoiss meiega, sõime hostelis Oporto burksi ja rääkisime valgustumisest. Mulle tundub ja kõik märgid sda ka kinnnitavad, et kooripisile meeldi Laps😉

Lisa kommentaar

