Allmaailm

Viimane päev Home Hillis

Posted in Home Hill by fallenboy on 15. Oct 2008

Currently playing in iTunes: No Good 4 Me by DJ Oxide & MC Neutrino ft So Solid Crew

15.10.2008, Home Hill, Queensland, Austraalia

Täna on siin kandis iga asi viimane — viimane tööpäev, mille puhul küll lilli ei antud, aga kätt suruti ja edu sooviti. Viimane palgatsekk, mille lahtivahetamisel sain esimest korda tunda oma peos 100 dollarilist. Viimane poeskäik, mille maksumus oli natuke üle viie dollari. Ja viimane pesupeemine. Viimast korda tunnen siin kanepisuitsu lõhna. Viimast päeva tegin siin süüa. Kõige rohkem on mulle siiani meeldinud see hostel — selle õhkkond, selle inimesed, selle asukoht, selle arhidektuur. Caboolture seltskond oli muidugi üle prahi, aga see on ka teine asi — seal olime ju kõik koos nagu sukad ja saapad🙂. Ja puudust jään tundma siinsest loodusest — hommikusest bussisõidust suhkruroo ja karjamaade vahel, taamal mäed terendamas. Ja märkidest mürgistest ussidest — küll nende nahast, nende surnud liigikaaslastest. Kas ma olen teile ütlenud, et ma korjasin meloneid küll poolteist nädalat, aga selle aja jooksul oli mul 3 kokkupuudet brown snakega (maailma mürgiseimate usside edetabelis nr 2)? Jah — kõigepealt leidsin ühe täiesti kõdunenud laiba, siis leidsime suure tüki nahka ja kolmas kord oli samuti õnnetult hukkunud ussikese laip. Ja sama aja jookul kuulsin ma kahest juhtumist, kus uss oli inimest hammustanud! Niiet ma olin väga ussirikkas kohas. H. rahustuseks võin ma öelda, et kuigi usse on kõik põllud täis, nad siiski kardavad inimest ja vastupidiselt juttudele nad sind taga ajama ei hakka — lihtsalt kui sa oled nende territooriumil ja nad tunnetavad ohtu, siis nad hüppavad ja hammustavad reiest, põlvest jne. Kuigi nad on väga mürgised, siis annus on niivürd väike, et kohese abi järel saad haiglast järgmisel päeval välja. Ja töökoht maksab sulle haiglas oleku ajal palka😉 Muidugi ei tohi jääda ootama, et kas oli nüüd ussike või mitte — muidu juhtub nii nagu meie supervisori tädil, kes ei olnud kindel, kas oli uss ja jäi ootama, et mis juhtub. Lõpptulemusena oli ta intensiivis, sest neerud ei töötanud enam, aga tädike siiski suudeti päästa.

Palju hullemad lood on siin igal pool ujumisega — eksju, ma olen troopilises vööndis, aga ujuma minna ei saa! Miks? Sest ookean on täis jellyfishe, mis kõrvetavad nagu väikesed põrgulised. Kui juhtub, et saadki kõrvetada ja abi pole käepärast — kuse endale kõrvetatud koha peale, muidu võid ära lämuda, sest hingamisteed lähevad paiste. No kui ookeani ei tahagi minna, siis kraavid ja jõed on muidugi teine teema — seal on krokodillid. Minu Home Hillis olemise ajal kadus ära üks vanamees. Arvatakse, et krokodillid pistsid kinni, seega ametivõimud “arreteerisid” kolm krokodilli ja tegid neile läbivaatuse, et kas on inimese osasid nende seedekulglas. Vastust ei ole veel teada, aga kaks krokodilli lasti tagasi vabadusse, seega nemad ei maiustanud keelatud viljaga. Ma ei mõtle neid arreteerimise ja vabadusse laskmise jutte välja — nii nad uudistes ise räägivad!

Niiet kokkuvõttes — kui asud idakaldal kõrgemal, kui Airlie Beach — parim koht ujumiseks on bassein.

Homme söön siin rõdul viimast korda hommikusööki ja lähen viimast korda linna peale, et osta bussipiletid Sydneysse. Sest helistasin täna tööagentuuri ja nad teatasid, et kuigi nad ei ole veel vastust saanud selle töö koha pealt, siis neil on pakkuda mulle ka muid töid ja mõttekam oleks, kui ma oleksin Sydneys. Ei ole vastu. Kuigi Sydneys on hetkel kevad ja sooja 20 kraadi ringis — temperatuuri vahe 10 kraadi😛.

Hirmutav on natuke 3 päevane bussituur mööda Austraalia idakallast ülevat alla — Sydneys ei oota ju mind midagi ega kedagi. Mina küll ootan Burgerliciousi taimetoidu burgerit gaseeritu apelsinimahlaga😉 Ja ehk saan kokku seal juba esimese era ajal leitud tuttavatega. Ja pooleteise kuu pärast maanduvad sinna veel ühed tuttavad eestlased. Steveriino ja Raulito siit veel puuduvad!😉

Kohtume Sydneys!

Lisa kommentaar

