Allmaailm

Laupäev Home Hillis

Posted in Home Hill by fallenboy on 11. Oct 2008

11.10.2008, Home Hill, Queensland, Austraalia

Blogi tehti korda! Aga sellest hoolimata ma ei viitsinud minna netipunkti, et oma sissekanded üles netti lasta — tegin tööd jälle 9 tundi ja tõesti ei viitsinud. Olete saanud kuu ilma elada, elate veel mõne päeva.

Nagu karta võis, olin ma tööl, korjasime koos Lapse, 2 nepaali ja 1 korea kutiga kivimeloneid (rockmelons). Täna oli tugev tuul, seega oli olek täitsa korralik, tapvalt palav ei olnud. Lihtsam oli ka seepärast, et uus korea kutt oli megaaeglane, nii aeglane, et meie juhendaja, keda ma pole veel kurja häält tegemas näinud, kisas oma hääle ära. Hetkeks kardsin, et läheb kutile kallale! NO aga tõsiselt nagu — kui inimesele räägitakse 10-15 korda, et palun liiguta kiiremini, palun ära rapsi noaga, vaid võta melon kätte ja lõika see 1 korraga läbi, palun otsi meloneid lehtede alt käte abiga, mitte ära sahmi jalaga ning ikka tehake just vastupidiselt… No ajab ju vihale! Kutt jäi kogu aeg meist maha ja kui juhendaja talle appi läks, jäi kutt seisma ja vaatas kuidas juhendaja meloneid lindile paneb — tule taevas appi, milline daun! Ma saan aru, et inimesed on aeglased jne, aga kurat, nii idioot annab ikka olla! Isegi Matilde oleks kiiremini liigutanud ja seda ainult 5 kordse palumise järel. Ma ristin ta Klamüüdiaks.

Homme läheme jälle tööle, sestap aga korjan kapsikume. Lapsega.

Lisa kommentaar

