Allmaailm

Kapsikumid

Posted in Home Hill by fallenboy on 10. Oct 2008

Currently playing in iTunes: Против правил by Dima Bilan

10.10.2008, Home Hill, Queensland, Australia

See on nii imelik, et paprikat capsicumiks nimetatakse. Nimi nii nakkav ja kõlav, et ma ei kasutagi enam “paprika”, ikka “kapsikum”. Näiteks: Pizza Huti pirukad, mida nad nimetavad ekslikuks pitsadeks, sisaldavad nii palju kapsikume, et terve pitsa maitseb nagu värske murumultsh.

Täna korjasin Lapsega koos kapsikume, hea lihtne ja lühike päev — 3,5 tundi vaid. Jäi aega netti minna ja üles tõmmata Fraseri pildid — jah, võite neid näha Flickrist, lisaks veel Virtuaal.comi saata kiri palvega mu blogi andmebaasi vigur ära parandada, et ma saaks blogi üles laadida ja leht avatud oleks ning maha tõmmata ehk varastada Dima Bilani uus plaat. Dima pole kunagi nii hästi kõlanud! Kutt on häält treeninud! Ja laulud on head, Timbaland on poissi harinud.

Homme jälle tagasi melonifarmis, Laps tuleb sedapuhku kaasa. Hea ikka, kui tööd saab teha, seda kiiremini saab siit ära😉, aga kui me jälle peame meloneid käperdama, jooksen mina ennast nuttes vastu emu* surnuks!

Juba paaril korral on mulle saadetud arupäring, et millal ma tagasi jõuan. Toohoh!! Kes on rääkinud, et ma tagasi tulema hakkan? Jah, ma ei jää siia elu lõpuni, kuid lähikuudel ei ole mul plaani tagasi tulla depressiivsesse Eestise, ma olen liialt positiivsuse ja päikeepaistega harjunud, et tagasi tulla vihast nõretavasse mõttetusse väikeriiki🙂 Valige Savisaart ja nutke oma silmi peast välja, mind te seal niipea ei näe!

Asi, mida ma teile ei ole veel rääkinud — mulle pakuti nädal tagasi väga head töökohta! Õigemini küsiti, kas ma oleksin huvitatud ja kas asukoht sobib — asukoht on siis Põhja-Sydney, North Ryde. Nädala pärast peaksin teada saama, kas minust ollakse ka huvitatud — nimelt siis agentuur valis mu välja, firma, kelle jaoks ma peaksin tööle hakkama (VÄGA suur ja tähtis ;)) peab minu kandidatuuri kinnitama. Seejärel tahavad nad mind näha ja intervjueerida. Ma ei tea, kuidas mul läheb, kuigi ma vastan täielikult nende nõudmisele🙂 Töö on lepinguga ja olen sellega seotud 4 kuud. Palun hoidke mulle pöialt🙂

Vahet pole, kas saan selle töö, suuremasse linna (Sydney või Brisbane) läheme me Lapsega niikuinii. Farm, kus ma töötan, lõpetab töö paari nädala pärast — kui ma sinna firmase ei saa, siis olen ma siin veel 2 nädalat, kuni tööd on, seejärel lahkun. Muidu aga lahkume nädala pärast Tilt Trainiga Brisbanesse ja sealt Sydneysse.

******
Töö juures on mangopuude vahel vahel nad ikka jalutanud.

Lisa kommentaar

