Allmaailm

Magus pipar

Posted in Home Hill by fallenboy on 8. Oct 2008

Kui ma oleksin vitt, oleksin ma maguspipravitt.

08.10.2008, Home Hill, Queensland, Austraalia

Tänane päev tõi minu ellu teadmise, et kuu aja pärast on siin kandis 35 kraadi kuuma. Ei ole tore teada. Lisaks oli meil siin ka palgapäev — sain rasvapõletuse eest raha, seega sai limpsi ja jätsi osta.

Aga korjasin ma täna lepinguga magusat pipart – hästi lõhnavad vennikest teised, ilusad kah silmale vaadata. Ja farmerile (naine) ma visa kah meeldisin — justustas muga kogu aeg, ei last töödki teha. Kena tibin oli, mingi 30-ne. Rääkis, et kuumaks läheb ja Whitsunday Islandit igatss ta kõige rohkem, kui ta kaks aastat Londonis elas. Mees tal käis Aafrikas tuuril, tema tundis puudust teistest kohtadest. Tore teada. Üldiselt oli tore koht, aga paaritunnine lõuna, mille jooksul ma isegi unne suiksin, ei teinud rahakotile head.

Täna sain siis melonifarmist raha — tsekina. Arvasin, et jube jama selle asjaga, aga ei olegi — hostel vahetas ilusasti ümber ja asi oli Juhan.

Homme lähen vaatan, kas neti kusagile saab, kaua ma ikka arvutisse kirutan — asi vaja netti üles lasta.

Lisa kommentaar

