Allmaailm

Harjutused tagumikulihaste treenimiseks

Posted in Home Hill by fallenboy on 6. Oct 2008

06.10.2008, Home Hill, Queensland, Austraalia

Üks jalg teisest meeter jagu ettepoole, haarad kätega eesoleva jala juurest maast 2 kilosed hantlid. Korda harjutust iga 10 sekundi järel 9 tundi järjest. Ja sa oled võimeline tundma kõiki oma jala tagumisi lihaseid ja ka tagumikulihaseid.

Ma korjasin täna 9 tundi täpselt nii kivimeloneid ja nüüd ei saa ei istu ega astu, aga kidlasti põletasin ma palju pekki, seega oli täna ideaalne päev. Nüüd peame lootma, et ma homme voodist välja tulles mööda põrandat laiali ei lenda. Dussi võtsin ma istudes, sest kuidagi paindda mul ei õnnestunud, lisaks kardsin, et kui lihased krampi läevad, siis ei saa kabiinist ilma abita välja… Vat see oleks vaatepilt – mina ja palun abi.

Väljas on muidugi kogu aeg 30 kraadi, higistan nagu prostituut maksuametis ja kaanin vett nagu… joodik. Tööl on kaasas 1,5 liitrine veepudel ja seda täidan päevas 1-2 korda — seega 3-4,5 liitrit, aga kusele ei aja, jookseb kõik mööda selga maha nagu hanel.

Töö juures oli kaks nepaali poissi — pole kedagi sealt maalt veel kohanud, väga positiivse mulje jätsid, sõbralikud, pisikesed ja naljaninad — ütlesid, et nad peavad päevituskreemi peale panema, muidu läheb nende nahk mustaks – ilma päevituseta on see väga tume pruun, õrna punaka tooniga. Esti ma arvasin, et nad on Indiast, aga kui küsisin, et mis maa mehed olete, ütlesid nad, et Nepaalist. Eestit nad ei teadnud, Venemaad kah mitte, aga Rootsit küll — ma ütlen siin kandis alati, et Eesti on seal Soome-Rootsi kandis, ma ei taha, et minult küsitake, kas Eesti on Venemaa osa vms. Savisaar seda ju sooviks, aga me kõik ei ole sama vitsaga löödud.

Lisa kommentaar

