Allmaailm

Kivimeloni lapsed

Posted in Home Hill by fallenboy on 5. Oct 2008

05.10.2008, Home Hill, Queensland, Austraalia

Uus farm, uusi tuuli ei olnud. Oli vaikne ja 30 kraadi. Ja mina pidin korjama masina peale kivimeloneid, mida ei tohtinud lõigata, sikutada, vaid nimetissõrmega tõmbama — kui tuli lahti, oli melon valmis, kui ei tulnud lahti, pidi maha jätma — ja veenduma, et melon oli ikka samas asendis, is enne kontrolli, sets muidu päike põletab vaesekese ära. Kes ei tea, siis kivimelon on selline kokospähklist natuke suurem melon, mis on tumeroheline, halli võrgutaolise mustriga pealt. Seest oranz. Olen söönud, ei fänna, aga ega midagi paha kah pole.

Ühesõnaga siis korjasime 7 ja 3/4 tundi neid, päike lõõmas lagipähe, traktor hoidis kiiret tempot ja mina lugesin mõttes meie isa palvet. Aga näe, ei juhtunudki midagi halba! Laps toodi kah eraldi kahe tibiga natuke hilem kohale, sest töökätest jäi puudu. Saime kõik hakkama, aga lõuna ajal arutasime Lapsega, et kui maisipõllule tagasi ei saa, siis nädala pärast oleme siit kadunud nagu vitsad vette. Õhtul töölisti vaadates tuli välja, et mina töötan seal farmis ikka edasi, Takil on aga vaba päev (kuigi 1 asiaadi nimi on korraga 2 farmis, arvatavasti on 1 nendest kohtadest tegelt Lapse oma.

Eks näis, kas elan üle, kui ei ela… sitt lugu küll.

Eile kui rõdul minu valmistatud makaroni juustuga + tomatit + marineeritud poola kurki nautisime, ütlesin ma et elu on ilus ja eriti meeldib mulle see, et sii hostelis ei ole eestlasi. Paar minutit hiljem meie kõrvallauas istuv paar küsib: “Kas te olete eestlased, me mõtlesime, et oli nagu eesti keel”. Tuli välja et paar, kes on saabunud siia kuu tagasi ja sõitsid kohe Sydneyst Cairnsi. Väga toredad inimesed! Niiet läks küll sitasti, aga mitte väga!😉

Lisa kommentaar

