Allmaailm

Viies päev Ayris

Posted in Ayr by fallenboy on 30. Sep 2008

Currently playing in iTunes: Got ‘Til It’s Gone by Janet Jackson ft Q-Tip & Joni Mitchell

30. september 2008, Ayr, Queensland, Australia

Lihtsalt masendav. Tööd ei ole ikka veel, aga lootus 1-2 päeva jooksul saada on tugev. Aga Ayr ise! Täna jalutasime põhimõtteliselt ühest linna otsast teise ja see ei võtnud rohkem aega, kui veerand tundi. Ja me tõsiselt jalutasime. Kohutav koht. Huvitav, kuidas siinsed elanikud masendusse pole langenud!? Nende õnneks nad vist ei ole Euroopas käinud ja ei tea kuidas seal elatakse. Vaesekesed.

Palavus on hull, pidevalt 28-29 kraadi, päris hirmus mõelda, et ma pean minema sellise palavusega tööle — arvatavasti kõrvitsaid, meloneid või arbuuse korjama. URR!

Sakslane, kes saabus eile, on suhteliselt tore — naeratab ja uurib, kuidas elu — eks tal kah kohutavalt igav. Saabastes iirlane lahkus hommikul — pidavat homme kusagile sukeldma minema — palju õnne talle, ei ole kade.

Täna, kui jalutasime mööda Ayri, arutlesime, mida edasi teha — sõltuvalt tööst läheme Fijile, Perthi ja Uus-Mermaale, aga midagi muud siin näha ei ole. Võimalik, et ka Uluru, aga kõik need austraalia vaatamisväärsused on alati välja kukkunud sellised haledad, ülepingutatud, et nende peale polegi mõttet eriti raha raisata — pigem otsida kusagil linnas mingi töö, natuke seal konutada ja siis läbi Tai Eestise tulla.

Trip.ee-s üks vene neiu kirjutab, kuidas Austraalia on üles kiidetud ja mõttetu — tal on õigus. Tuline õigus. Kui ma oleks tulnud siia turismiviisaga, nii et ma siin ei oleks tööd tohtinud teha, oleksin ma väga masenduses — Sydney, Austraalia üldiselt ei ole kindlasti mitte selline koht, kuhu niisama uudistama tulla. Tööd tegema, eemale euroopalik-ameerikalikust mentaliteedist — selleks on Austraalia ideaalne koht. Praegusel hetkel küll enam midagi ei kutsu austraalia pinnal — Fiji ja Uus-Meremaa ära vaadata niikaua kui siin kandis olen, aga muud küll mitte.

Miks ma seda kõike räägin? Sest tänaseks päevaks olen ma liikunud 1600 kilomeetrit lõunast põhja, veetnud siin 3 kuud ja ma pole kordagi veel tundund, et ma siia tahaks jääda. Mind valdab sama tunne, mis siis, kui siia saabusin juulis — vaatan ringi, teenin raha ja lähen tagasi Eestisse, silmad nutust punased😛.

Ma igatsen sügist!

Lisa kommentaar

