Allmaailm

Lady Musgrave saar

Posted in Austraalia by fallenboy on 20. Sep 2008

Suure korallrahu alguses/lõpus

20.09.2008, Town of 1770, Lady Musgrave saar

Sõltub, kust otsast vaadata – kui Bundabergi poolt vaadata, siis ma käisin Suure Korallrahu alguses asuval saarel Lady Musgrave, kui Cairnsi poolt, siis lõpus.. Aga igatahes seal me Lapse ja veel 40 inimesega käisime.
Pool kuus tuli buss meile Bundabergi järgi ja tassis meid Town of 1770-sse. Teel tegi kaks peatust, et meile metsikuid kängusid näidata =) Aga 1770 ja selle ümbrus on kahtlemata minu tripi kõige ilusam koht — mäed, metsad, iluaiad… Väga ilus! Kel vähegi siia kanti asja, minge käige ära, see on tõsiselt ilus koht! Ja siis Lady Musgrave — WOW! See on saareke, mis koosneb vaid surnud korallrahust, mille peale on kunagi ära surnud lind, kelle sulgedesse oli kleepunud ühe puu seemned — saanud surnud linnust huumust, tärkas semnest puu ja tänapäevaks on saar päris suur juuba — jalutasime ca 45 minutiga saare läbi. Saarel on palju linde, neile seal meeldib, sest seal pole neil ühtgi vaenlast. Ja vesi saare ümber! Türkiissinine! Ning saare ümber vees elavad korallid, värvilised kalad, kilpkonnad ja 2 korda nägime isegi vaala hüppamas, seda küll kaugustes, aga ikkagi! Väga lahe ja ilus koht!

Ja täna siis toimus minu esimene sukeldumine. Kui ma rippusin paadi küljes, mõtlesin küll, et ma ei suuda seda teha, aga kui vee all ja kõik ok, siis oli lõbu laialt — nägime kala, mille suhu mahuksin ma poolenisti ära🙂 Ja katsusin väikest kalakest – nad ei kartnud meid üldse, muudkui tuslasid ringi meie ümber! Ja muidugi võrratu korall! Kõik see oli nii fantastiline, et mind ei häirinud isegi mitte see, et välja tulles ninast verd tuli ja kulmud, ripsed mu enda tatti täis olid🙂 Mina pole süüdi, et soolane vesi mul tati jooksma võtab ja muud moodi ju maski veest tühjaks ei saa, kui nina kaudu maski hingates… Instruktor küll muretses natsa, aga ei ole ma miski vilets vennike! Ilu nõuab ohvreid!

Minu esimene snorkeldamine — kui ma oleks natsa mõelnud ja endale ujuvvesti selga visanud, oleks lõbusam olnud — ilma vestita ma eriti kaua snorkeldada ei jõudnud, niikuinii pidin pidevalt maski veest tühjaks puhuma… Aga ei ole vigu — kindlasti läheme veel snorkeldama ja sukelduma. Kui vanajumal annab, siis ka sukelduskursustele😉 280 doltsi ju aint😛

Ja me ei oksendanud, hoolimata sellest et saarele sõitsime mööda avamerd poolteist tundi — küll need tabletid on head, mis blokeerivad söögi väljumise sisikonnast. Vabandust, kajakad ja väikesed kalakesed!

Kahe päeva pärast maailma suurimale liivasaarele — Fraser, here we come!

Currently playing in iTunes: The Beautiful Ones by Mariah Carey ft Dru Hill

Lisa kommentaar

