Allmaailm

Ma põlgan sakslasi

Posted in Bundaberg by fallenboy on 18. Sep 2008

18.09.2008 Bundaberg, Queensland, Austraalia

Täna töötasin paklas koos sakslasest poisiga. Matildet mäetate? No see samasugune, natuke krapsakam, aga ikka uim nagu uim. No ärge tulge ütlema, et tal oli rake, sest ta hommikul sai teada, et ta tüdruk magas ühe prantslasega siin, mille peale ta klaasi puruks lõi ja peab maksma 80 dollarit. Pealegi — kes on nii napakas, et kannab kanni peale lükatud tavalisei teksasid, mis on alt üles keeratud ja endal on prillid ja on ettepoole küüru?! Kohutav. Ta ei meeldinud mulle kohe algusest saadik…😛

Õhtul sain teada, et SEB oli mu õppelaenu käendajaid pomminud, et mul raha maksmata — ükstapuha, kui palju raha ka ma neile ei kannaks, neile ei ole sellest kunagi küllalt. Ma vihkan seda panka! Ma ei saa aru, mille eest nad kasseerivad — mul on selline tunne, et nad lihtsalt vihkavad mind ja kasseerivad kogu aeg.😦 Ma olen siin kaugel ja ei saa küsida kah, miks, kui palju ja mis õigusega😦 SEB seebiks! Aga ma ei lase nendel enda tuju rikkuda! Homme on viimane tööpäev, siis sukelduma ja siis matkama dinode keskele!

HERE I COME!

Lisa kommentaar

