Allmaailm

Ohutusvest

Posted in Bundaberg by fallenboy on 15. Sep 2008

Currently playing in iTunes: Where The Music Takes You by Ari Gold

15.09.2008 Bundaberg, QLD, OZ

Täna olin teist päeva uues farmis, Joyce nimeks. Esimest korda tegin seda, mida ma seal peangi tegema hakkama — korjan magusat kartulit. Kombainiga. Katuli kombainiga. Tegema hakkan ma kolme asja, vaheldumisi:

• kakun magusa kartuli väädid maha, et kombain ei kakuks neid üles kaasa
• käin kombainil järel ja korjan üles kõik normidele vastavad kartulid, mis on maha kukkunud lindilt
• korjan kartulikombainis ühelt lindilt teise magusaid kartulaid

Kõigi selle juures saan ma kanda oranzi ohutusvesti! See on ju suur-suur boonus!

Täna koju tulles hõikas Jonno, et mul on rendimaksmispäev. Kui läksin viisin talle raha, küsis, kuidas mulle uues kohas meeldib. Valetasin, et OK on, ei hakanud mainima seda, et kobainis kartuleid korjates läheb mul süda pahaks, sest kombain liigub, lindid liiguvad edasi-tagasi ja mina jään merehaigeks… Igatahes ütles, et tore, ma pidin Melile meeldima. Mel on siis Joyce farmer. Juhuu. Sellest farmist on läbi käinud kõik tüdrukud ja kõik on sealt lahti lastud, kuna Meli naine on jube bitch ja armukade.. bitch. Fui. Ja kui ma Melile meeldin, ega minulgi pole mõttet endale seal juuri alla ajada.

Täna käisime Lapsega pargis ja tegime öisest Bundabergist pilte ning ma arvan, et siinses jões on Lock Ness! Tegin kaks sarnast pilti, miski piltide peal ei muutu, vaid 1 must uim või midagi selletaolist…

Ja iga kord, kui ma koju tulen töölt, küsib jaapani neiu Kioko mu käest puhtas eesti keeles, kuidas läheb, ma pean siis vastu ütlema, et läheb kah, aitäh. Kuidas sul? ja siis t ütleb, et tal läheb hästi ja ütleb aitäh. Ja kui Maarja või laps tulevad, siis kõik meie toas hakkavad kohe teret klähvima ja vahel saadavad vittu (mine vittu). Miks? Miks mitte? Ma õpetasin neile. Ja nüüd ma ei saa ropendada eesti keeles, nad saavad aru… Peaasi, et ma ei õpeta neile sõna “lits” selgeks, muidu mul on meeletult igav — täna jalutasin Lapsega kööki ja ütlesin puhtas Eesti keeles “Noh litsid, hakake astuma, ma hakkan süüa tegema” ja mitte keegi ei reageerinud. IRW. Kui mul vahel meelde jääks, et kui ma neile ütlen “eat shit and die”, siis nad saavad sellest aru😦

Lisa kommentaar

