Allmaailm

Elliott Head

Posted in Bundaberg by fallenboy on 14. Sep 2008

Currently playing in iTunes: All The Things She Said by t.A.T.u.

14.09.2008, Bundaberg, Queensland, Austraalia

Täna kell pool 9 äratas mind üles meie palavaltarmastatud rongijaama valjuhääldisüsteem, mis teatas, et kes randa tahab, see olgu kell 10 all receptioni ees. Imelikult vara — arvatavasti tahtis kiuslik Jonno rannarõõmudest ilma jätta inimesed, kes täna öösel Centralis pidutsemas käisid… IRW. Mulle see mees ei meeldi, aga kui ma eile õhtul kell pool 12 avastasin, et ta rõdul raamatut lugedes ootab pidutsejaid koju, et kindel olla, et nad magavaid inimesi üles ei aja, tõusis minu respektimeeter tema suhtes… Tubli! Kahjuks aga kaotasime just selle kontrolli pärast ühe pisikese iiri kuti, kes oli alkoholiga tuppa tulnud ja kes hommikul välja visati🙂 Oli teine meie autojuht MRB-s, nimeks tal Paul, aga kuna ta nii kuramuse aeglane oli iga töö juures, hakati teda kutsuma Pauliinaks või Tutsiks. RIP Pauliina.

Rannas oli tore, mängisime natuke palli, võtsime päikest ja jalutasime ringi. Imeline oli see, et olime rannas ca 2h, aga selle aja jooksul tabas randa mõõn ja vesi taganes hea 10-20 meetrit ning tõi nähtavale pisikesed liivalaiud🙂

Ega see veel kõik ole — õhtul käisime ka kirikus — Salvation Army. Tegemist oli siis noorteteenistusega, kust ei puudunud värvimuusika, projektoriga seinale näidatavad videod, tants ja siis muidugi õpetussõnad kõige nõrgematele. No suhteliselt huvitav kogemus oli, ei anna võrrelda pühapäevahommikuste kirikukülastusetega tagasi Viljandis aastal 2003-2004🙂 Tegelikult tahtsin ma minna küll hoopis katoliku kirikusse ja vaadata, kuidas seal asja ajatakse (kahju, et ma 12 aastane kooripoiss pole, saaksin näha ka muid ruume ja hiljem nähtu-tehtu eest miljoneid kasseerida), aga pühapäevahommikused jumalateenistused hakkavad seal kell 7 ja mind juba palja jumalateenistusega pühapäeva hommikul üles ei aja! Teadmiseks siis kah, et Bundabergis on vist 15-20 kirikut kokku, aga ma pole veel kuulnud, et mõni kirikukell lööks.

Peale jumalateenistust läksime nagu kord ja kohus McDonaldsisse ja võtsime kalaeined. Oi kui maitsev oli see!

Õhtul vaatasime, et meie hosteliga on liitunud tugevalt, tugevalt ülekaaluline jaapani neiu ja vähem ülekaaluline saksa poiss… Viimasel ajal on siia hosteli tulnud vaid mingid imelikud… Aga hea on see, et Lapse toast kolisid iirlased ära ja Laps saab magada ilma norskamiskoorita. Aga nüüd on tal kaks madratsit ja selg jääb magades valusaks — ei leia ka tema siin rahu!